Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flotører/ Ski

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flotører/ Ski

    Heisann skal kjøpe Zoom 400 nå på mandag eller tirsda (hellst mandag men vet ikke om smallsize i byen er oppe da:S??
    men hvertfall forbreder meg ved å lage ski og lurer fryktelig på avstanden fra høyreside av landingsgreia til venstre side av landingsgreia. altså avstanden fra selve landingsgreia, den som toucher bakken. avstanden mellom de..

    Håper på raskt svar

    MVH Nicolai

  • #2
    Hei

    Mandag 1. januar er en fridag, så da er nok Smallsize stengt ja.

    Comment


    • #3
      Originally posted by tøffenhobby
      men hvertfall forbreder meg ved å lage ski og lurer fryktelig på avstanden fra høyreside av landingsgreia til venstre side av landingsgreia. altså avstanden fra selve landingsgreia, den som toucher bakken. avstanden mellom de..

      Håper på raskt svar

      MVH Nicolai
      Tror du må skrive dette på nytt Jeg forstår ihvertfall ingenting...

      Comment


      • #4
        Har ikke heliet selv så jeg vet ikke målene. Men det er vel bredden på understellet han mener
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          bredden på understellet til zoom er 9 cm ca, men det er for smalt. Så du må gjøre det bredere på en eller annen måte

          Comment


          • #6
            visst det er 9 cm, er det 9 cm. visst det "føles" for smalt ville jeg vurdert treningsunderstell til helien. veldig nyttig greie. de fleste av oss brukte vel det under trening? Billig og effektiv sak.

            Comment


            • #7
              En lengde rørisolasjon fra f.eks. Clas Ohlson kappet i passe lengde + 2 små karbonstenger i passe lengde gjør susen. Kan lages bredere og lengre om det skal fungere som treningsunderstell i tillegg til å forhindre at heliet synker i snøen. Dette fungerer fint. Ikke noe problem for en TRex i allefall. Går både å fly med og kan lande i løs snø med det. Limes med foamsafe CA og festes enkelt med strikk så det er lett å fjerne.

              Comment


              • #8
                jeg varmet opp mitt og bøyde det litt bredere

                Comment

                Working...
                X