Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savner mer video :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Trulsen View Post
    Fortsatt happy med RL100 Brummebrumm?
    Veldig fornøyd.. Prøver å gjøre meg litt kjent med innstilling av nålene, synes fortsatt den går litt rikt..
    Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

    Comment


    • Originally posted by Brumm View Post
      Her er en liten snutt fra i går.. Filmet på jordet bak huset..
      Hmm, hadde vært genialt med tilgang til sånt areal rett utenfor huset, hadde nesten ikke trengt simulatoren engang

      Comment


      • Originally posted by Hanzo View Post
        Hmm, hadde vært genialt med tilgang til sånt areal rett utenfor huset, hadde nesten ikke trengt simulatoren engang
        Ja det er enda godt at Brumm har en åker rett utenfor huset, for han har jo bortimot halvannet minutt å kjøre til klubbstripa vår

        Redline-motoren hans går forresten så bra at selv jeg som er nitrohater synes den går bra
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

        Anything worth doing is worth overdoing!

        Comment


        • Originally posted by Brumm View Post
          Her er en liten snutt fra i går.. Filmet på jordet bak huset..
          takker! fin hage btw! så ut som det var mer enn nok futt for å være nitro, hva har du av flytid ca? hvor mange tanker nå?

          Comment


          • Originally posted by andersand View Post
            takker! fin hage btw! så ut som det var mer enn nok futt for å være nitro, hva har du av flytid ca? hvor mange tanker nå?
            Har faktisk ikke sjekket hvor lenge jeg flyr, men vil tippe en 6-7 minutter.. Har flydd en 10-12 tanker og er kjempe fornøyd så langt.. man får den til å bogge hvis man vil, men den er mye mer tilgivende enn den gamle 91-motoren.. Lettere å tune er den også.. Skal prøve å leane lavnåla og se om det er noe å hente der..

            Anders; har du bygd 700N kitet ennå?
            Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
            T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
            T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

            Comment


            • Originally posted by Brumm View Post
              Har faktisk ikke sjekket hvor lenge jeg flyr, men vil tippe en 6-7 minutter.. Har flydd en 10-12 tanker og er kjempe fornøyd så langt.. man får den til å bogge hvis man vil, men den er mye mer tilgivende enn den gamle 91-motoren.. Lettere å tune er den også.. Skal prøve å leane lavnåla og se om det er noe å hente der..

              Anders; har du bygd 700N kitet ennå?
              Det ligger i byggekø

              Comment


              • Originally posted by andersand View Post
                Det ligger i byggekø
                Den smeller du sammen på en kveld
                Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                Comment


                • Originally posted by Brumm View Post
                  Den smeller du sammen på en kveld
                  Ja, ekke det, men har laget meg sånn teit regel at ting må fikses før jeg bygger nye, og ligger en 500 på operasjonsbordet

                  vurderer å bare kaste den sammen dog, skal uansett jobbe overtid med ting som har endel dødtid, så kanskje ta det da.

                  Comment


                  • Regler er til for å brytes Så du har ikke testet RL100 din Andersand??

                    Comment


                    • Originally posted by Trulsen View Post
                      Regler er til for å brytes Så du har ikke testet RL100 din Andersand??
                      skal fly litt gob 500 7-8 pakker nå, så trene, så får vi se! har ikke testet nei, bare står her og ser kul ut på benken.

                      Fikk nye blader til gamle nitroen i går iaf, så da kan den kvitteres ut når trackingen er sjekket litt ...

                      Comment


                      • Fett klipp!

                        Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                        T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                        T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                        Comment

                        Working...
                        X