Announcement

Collapse
No announcement yet.

bilder av 6hv/630, "600 size"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bilder av 6hv/630, "600 size"

    størrelsesforskjellen, for å begge ha samme motor/blad size ca og lignende er ganske enorm spent på hvordan det blir å fly 630, vs 6hv.
    Attached Files

  • #2
    wow ,det var en stor skillnad , ok 6HV er en liten 600 som spinner 610 blade

    0fftopic : vilken ESC har du tenkt å bruker på G500 , FBL enhet
    du skulle har bott her i Bergen
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

    Comment


    • #3
      6hv har 620mm sab
      630 har 630mm sab

      men hodet er litt bredere, så rotordiameter er vel ca 30mm kanskje mere? 40mm? noe sånt.

      Søs har bodd i bergen, det holdt for meg

      Svarte på HF, motoren er jo 100A avg, 130A peak, så yep 100A escen er planen, dn har 130-140A peak'ish, så også nye yge 120A LV var på vei, ser jo også lovende ut, men skal ikke være nødvendig.

      har kjørt 2500 i headspeed på 6hv nå sist ut, men mistenker det kanskje ikke er helt "lurt" i lengden, mr dave kettelhut var litt skeptisk, sa det ville funke en stund, så kapooof, men.. gøy sitter og lodder på gov sensor for ext gov nå på 700E og 6HV nå... så om alt går vel, blir det litt testing i morgen med govs og nye settings på sk720 saken.

      Du får heller plinge på når du er i oslo

      Comment


      • #4
        tenkte først på yge90lv-vbar men den er exakt lika stor som 120lv-vbar og 300 Skr. dyrare ( rubinrc.se ) , får den i lopet av nesta uke

        bra heli kolleksjon du har
        Goblin 700 : vbar 5,3 pro
        Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

        HD 500 Cell : brain2

        DX9

        Comment


        • #5
          Originally posted by ragge1 View Post
          tenkte først på yge90lv-vbar men den er exakt lika stor som 120lv-vbar og 300 Skr. dyrare ( rubinrc.se ) , får den i lopet av nesta uke

          bra heli kolleksjon du har
          Rubin RC - Riktigt prisvrda RC-produkter! den? 1800sek? auch med min membership hos hobbyking kostet min 100A yge clone med 10A mosfet bec typ... 31USD? + 2.99 i frakt får håpe det ikke biter meg i ræva senere.... time will show.

          Jeg er bedre på å kjøpe helis, enn å fly de desverre Synes det er gøy å variere litt, liker at alt flyr så forskjellig og høres litt forskjellig ut i lufta. Fikk 14? flights totalt i helgen med 700 size maskin så er happy, synd vintern kommer... men har lest jottos vintertips... så håper det går bra, fine med goblins er jo at karbonfibern i bommen ikke tuller med belt tension.

          Comment


          • #6
            japp , det er den , den priset er inkludert moms , slipper å betala svensk mom
            Goblin 700 : vbar 5,3 pro
            Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

            HD 500 Cell : brain2

            DX9

            Comment


            • #7
              se ut som YEP virke bra , bara ett tilfellet eg kan lesa att en mista sin Goblin men den funker

              Någon som vet något om dessa nya Hobbyking Esc??
              Goblin 700 : vbar 5,3 pro
              Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

              HD 500 Cell : brain2

              DX9

              Comment


              • #8
                ser det er en brann ja, ikke bra, får håpe det går bra da... har egen rx pakke iaf i alle. har 3stk 100LV fra før, i fly + fly + trex 500 og alle er so far so good, + 45A 6s 450 osv

                Comment

                Working...
                X