Announcement

Collapse
No announcement yet.

Outrage velocity 50 N2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    c
    Originally posted by Brumm View Post
    Og i dag ble min sendt også!
    Er det bare min eller står din forsendelse også bare i "shipping information recieved" modus når du sporer nr som man fikk tilsent! ?? Ser ikke ut som den er blitt sent avgårde enda.. hva sier din sporing??
    Lars Gunnar Tiben
    td - airbrush, design & hobby
    ----------------------------------------------
    Align Trex 600N LE,VBar, CGY750, Futaba 12FGH Fasst

    Comment


    • #47
      Det ser ut som min er på vei..

      Detailed Results:

      Bullet Processed Through Sort Facility, January 18, 2012, 10:37 am, ISC NEW YORK NY(USPS)
      Bullet Arrived at Sort Facility, January 18, 2012, 10:37 am, ISC NEW YORK NY(USPS)
      Bullet Shipment Accepted, January 17, 2012, 7:24 pm, MALDEN, MA 02148
      Bullet Electronic Shipping Info Received, January 17, 2012

      På posten.no..
      Sendingen er sendt fra avsenderland
      18.01.2012 12:35 ISC NEW YORK NY (USPS), USA
      Sendingen er sendt fra avsenderland
      18.01.2012 10:37 ISC NEW YORK NY (USPS), USA
      Ankommet til eksportbehandling
      18.01.2012 10:37 ISC NEW YORK NY (USPS), USA
      Sendingen er innhentet
      17.01.2012 19:24 USA
      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

      Comment


      • #48
        Bra flight, litt hard landing..

        Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
        T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
        T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

        Comment


        • #49
          Er fortsatt i "limbo" land min forsendelse. Fikk tilbakemelding fra HeliDirect etter at jeg purret de for å forsikre meg om at sporingsinfo var ok og de sier at det hender at USPS ikke scanner alle pakkene og jeg bør vente noen dager før jeg kontakter mitt lokale postkontor for å se om de kan scanne noe mer når pakken ankommer Norge...!!! hmm det har aldri hent meg tidligere .. så jeg er skeptisk til den forklaringen .. Men men smører meg med tolmodighet noen dager til... Brum hvordan står det til med din ankomst?.
          Lars Gunnar Tiben
          td - airbrush, design & hobby
          ----------------------------------------------
          Align Trex 600N LE,VBar, CGY750, Futaba 12FGH Fasst

          Comment


          • #50
            Det går sakte men sikkert fremover.. Ser faktisk ut som jeg må betale moms på denne til tross for at jeg har forsøkt å snuske unna..
            Vel, denne er verdt noen ekstra hundrelapper..

            Sendingen er ferdig tollbehandlet og overlevert sortering 23.01.2012 16:55 2061 GARDERMOEN
            Sendingen er fortollet 23.01.2012 16:12 2061 GARDERMOEN
            Sendingen lagt til fortolling av Posten 23.01.2012 12:34 2061 GARDERMOEN
            Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret 23.01.2012 08:40 2061 GARDERMOEN
            Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret
            Årsak: Org.nr eller fødselsnr kreves 20.01.2012 22:58 2061 GARDERMOEN
            Sendingen er til importvurdering 20.01.2012 15:14 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE
            Sendingen er ankommet mottakerlandet 20.01.2012 15:14 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE
            Sendingen er sendt fra avsenderland 18.01.2012 12:35 ISC NEW YORK NY (USPS), USA
            Sendingen er sendt fra avsenderland 18.01.2012 10:37 ISC NEW YORK NY (USPS), USA
            Ankommet til eksportbehandling 18.01.2012 10:37 ISC NEW YORK NY (USPS), USA
            Sendingen er innhentet 17.01.2012 19:24 USA

            Som du ser er den scannet en rekke ganger under veis.. Er ikke din registrert i det hele tatt de siste dagene? Din ble vel sendt før min?
            Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
            T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
            T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

            Comment


            • #51
              Originally posted by Brumm View Post
              Er ikke din registrert i det hele tatt de siste dagene? Din ble vel sendt før min?
              Jo det stemmer det, fikk vel mail confirm en dag før deg ... men hjelper lite det. Min tracking sier bare:

              The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on January 16, 2012 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

              ....posten sine system sier bare. Ingen registrerte hendelser.. de har ikke den over engang.. så jeg har mine tvil.
              Lars Gunnar Tiben
              td - airbrush, design & hobby
              ----------------------------------------------
              Align Trex 600N LE,VBar, CGY750, Futaba 12FGH Fasst

              Comment


              • #52
                Ja, jeg skjønner at du blir skeptisk da.. Hør med Helidirect hvor lenge den må være savnet før de sender ny.. Hadde en liknende hendelse med norsk nettbutikk i fjor, og de var ganske raske med å sende erstatningspakke..
                Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                Comment


                • #53
                  Jeg fikk lignende på noen batterier fra Hobbypartz. Jeg spurte de og fikk tilbakemelding om å ta det helt mer ro. USPS var ikke bedre. Pakken ramlet inn her en dag eller to senere.
                  arhennie

                  MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                  http://hadelandmfk.no/
                  www.henniehobby.no/arne

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by tiben View Post
                    Jo det stemmer det, fikk vel mail confirm en dag før deg ... men hjelper lite det. Min tracking sier bare:

                    The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on January 16, 2012 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

                    ....posten sine system sier bare. Ingen registrerte hendelser.. de har ikke den over engang.. så jeg har mine tvil.
                    Det samme skjedde nylig med en kompis. Han ventet på en ny regulator fra CC. USPS hadde akkurat samme sporingsinformasjonen, og posten hadde ingenting.

                    Etter å ha ventet en måned (!) og etter litt mailing frem og tilbake, gikk CC med på å sende en ny. Dagen etter dukket den opp, og pakka hadde påskriften "Levert til feil adresse"....

                    Med andre ord hadde både USPS og Posten rota det til.

                    Så da er det bare å si:

                    Click image for larger version

Name:	forhold-deg-rolig-og-ga-videre-keep-calm-and-carry-on.jpg
Views:	1
Size:	43.0 KB
ID:	584678
                    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                    Anything worth doing is worth overdoing!

                    Comment


                    • #55
                      Jeg var visst uvøren og la inn en bestilling på N2 jeg også nå...
                      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                      Anything worth doing is worth overdoing!

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by jotto View Post
                        Jeg var visst uvøren og la inn en bestilling på N2 jeg også nå...
                        He he, ja jeg synes du var litt blå rundt munnen? Holdt pusten lenge nå da De er jo så billige da Eller? Akkurat som det er kit som koster Grattis blir spennende å se om min også kommer da etterhvert..
                        Lars Gunnar Tiben
                        td - airbrush, design & hobby
                        ----------------------------------------------
                        Align Trex 600N LE,VBar, CGY750, Futaba 12FGH Fasst

                        Comment


                        • #57
                          Her er min, fersk fra posten..

                          Click image for larger version

Name:	2012-01-24 15.55.22.jpg
Views:	1
Size:	63.2 KB
ID:	584682
                          Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                          T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                          T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                          Comment


                          • #58
                            Wow! Grattis. Barskt heli! Har du alt av assesorer klart? Motor, servoer osv osv. Eller må det også skaffes?
                            Kristian Westgård
                            Nittedal

                            Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                            Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                            — Neil Armstrong

                            Comment


                            • #59
                              Takker!

                              Har det meste, men mangler Vbar, potte & blader.. Regner med å bestille det som mangler de nærmeste dagene
                              Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                              T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                              T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                              Comment


                              • #60
                                Da kan du altså starte å bygge Byggetråd?
                                Kristian Westgård
                                Nittedal

                                Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                                Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                                — Neil Armstrong

                                Comment

                                Working...
                                X