Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Er det noen som har flydd med TT RL .56 ringed-motoren?
Lurer på om det er noe å teste, eller om det bare er bortkasta tid og penger. Har hørt mye bra om storebroren til 90-size - men ikke fullt så mye om 50-motoren. Noen som har erfaring?
Kristian Westgård
Nittedal
Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50
Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying. — Neil Armstrong
Er på min andre Redline 53 og har bare positivt å si, kjører den på Rapicon 30%. Aldri ett feilskjær eller noen ting som helst, starter lett og er snill mot baklageret. Har brukt den sammen med en Hatori pipe (522) om jeg husker rett. Kommer til å gå for Redline igjen i 600'en.
Denne tråden har blitt liggende mens jeg har kavet mellom det ene og det andre prosjektet.
Men jeg har sett litt på det:
Har en JR Vibe 50 som jeg må ha motor i.
Det er Fire alternativer:
Bruke OS 50SX-motoren som sitter i
Kjøpe en TT Redline 56H
Kjøpe en YS 60SR
Kjøpe en OS 55HZ Hyper
Jeg er langt unna noen smackpilot, men det er moro med trøkk i motoren likevel. Av disse alternativene må jeg derfor si det frister med Thunder Tiger-motoren. Kan ikke skjønne annet enn at det er mye for penga? Lars Odland over her bekrefter vel for så vidt det inntrykket jeg har fått.
Noen som har erfaringer å dele?
Kristian Westgård
Nittedal
Jeg har en TT50 med potte. Den kan du få gratis
Lite brukt. Sist startet i en hage på Skedsmo i april 2007.
Siden har den levd et tilbaktrukket liv i en pappeske på hobbyrommet mitt.
Gratistilbud er ikke hver dag! Det er vel bare å slå til på det, for du gir den vel bort for å være snill, Arne, det er ikke noe rart med den motoren er det vel?
Kristian Westgård
Nittedal
Personlig har jeg ingen erfaringer med Ys`en, men hører mye bra mtp. effekt.
55hz er nok veldig god, det er jo OS. Får bare håpe den ikke spise baklager slik som 50sx`ene mine gjorde.
Jeg tror jeg ville valgt Redlinen da jeg vet at det er en sikker vinner.
Vet det er ettpar her inne som flyr YS`en, de kan sikker gjøre deg enda mere forvirret.
Personlig har jeg ingen erfaringer med Ys`en, men hører mye bra mtp. effekt.
55hz er nok veldig god, det er jo OS. Får bare håpe den ikke spise baklager slik som 50sx`ene mine gjorde.
Jeg tror jeg ville valgt Redlinen da jeg vet at det er en sikker vinner.
Vet det er ettpar her inne som flyr YS`en, de kan sikker gjøre deg enda mere forvirret.
Er ikke verre enn å prøve. Tror ikke TT-motoren er dårligere enn at det er verdt forsøket. Ser folk på Helifreak som ikke liker at det er bare to nåler, men 1.00-motoren er jo sånn sett helt lik og den får da skryt i bøtter og spann.
Kristian Westgård
Nittedal
Jeg har en Redline 100 med tilhørende high flow pipe til min 700. Denne mangler jeg fartstid med til å ha gjort meg opp noen mening, men håper jo den gjør jobben like godt som .53`ene mine. Da må det bli bra.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment