Announcement

Collapse
No announcement yet.

Guvernor på Raptor 50

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Guvernor på Raptor 50

    Mitt første nitroheli ble en Raptor 50 Titan med OS Hyper 50 motor. Bør jeg anskaffe guvernor til denne, og i tilfelle hvilken anbefales??

  • #2
    Re: Guvernor på Raptor 50

    Originally posted by robikris View Post
    Mitt første nitroheli ble en Raptor 50 Titan med OS Hyper 50 motor. Bør jeg anskaffe guvernor til denne, og i tilfelle hvilken anbefales??
    Hei, ja det bør du absolutt. Jeg har snever erfaring med nitro og governor men jeg satte opp en i går. For meg er det to valg: siden jeg kjører flybarless kan jeg enten kjøre v-bar governor eller kjøre ekstern gov. Denne gangen ble det ekstern og jeg kjøpte Align g600 på elefun til 450,- ish.

    Den var svært enkel å sette opp når jeg først skjønte hvordan den virket og jeg kan vell strengt tatt anbefale den Den virket iallefall rett ut av boksen uten noe mikkmakk på stripa..

    Comment


    • #3
      Jeg flyr uten på min Raptor. Går fint det og. Det kommer helt an på hvordan du flyr og om du føler et behov eller ikke.
      arhennie

      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
      http://hadelandmfk.no/
      www.henniehobby.no/arne

      Comment


      • #4
        Det ble en Spektrum AR7100R med innebygd Governor-funksjon, så blir det færre enheter å plassere og kable Men ser at det bare er 4,8v mottakerbatteri, så det må oppgraderes til 6v, eller 2s Life så fremt servoene tåler spenningen............er HS5945 fra Hitec på swash.

        Comment

        Working...
        X