Da er det nesten klar for å teste å fly litt med nye helikopteret. MEN hva slags innstilling er best å fly med i starten? HH eller standard?
Unconfigured Ad
Collapse
Heading Hold eller Standard?
Collapse
X
-
Jeg er en fersking selv og syns HH er best å fly med. Blir mindre stress med justering av halen hvis denne står helt rolig.-=-Trondheim Mfk-=-
* Raptor 50 Titan (SE)
* T-Rex 450SE
* E-Sky CP2 (Solgt)
* Vortex
* E-Starter
* Slow Stick
* Spektrum DX7
No helicopters were harmed in the creation of this post
-
Fremgangsmåten er:
Du flyr en tur med gyroen i Normal-mode for å stille inn det mekaniske oppsettet. Juster lengden på staget mellom servo og bellkranken på hale-pitch slideren helt til modellen slutter å pirouttere i hover. Husk at servohornet skal stå vinkelrett på støtstangen når modellen står rolig i luften.
Når dette er gjort kan du slå over til HH-mode og jeg anbefaler deg å fortsette flyvingen i HH da dette gir deg en mer forutsigbar hale! Det eneste negative med å fly i HH er at du alltid må korrigere modellen rundt med sideror i svingene, men det lærer du fort.Comment
-
Originally posted by Tom ErikFremgangsmåten er:
Du flyr en tur med gyroen i Normal-mode for å stille inn det mekaniske oppsettet. Juster lengden på staget mellom servo og bellkranken på hale-pitch slideren helt til modellen slutter å pirouttere i hover. Husk at servohornet skal stå vinkelrett på støtstangen når modellen står rolig i luften.
Når dette er gjort kan du slå over til HH-mode og jeg anbefaler deg å fortsette flyvingen i HH da dette gir deg en mer forutsigbar hale! Det eneste negative med å fly i HH er at du alltid må korrigere modellen rundt med sideror i svingene, men det lærer du fort.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment