Unconfigured Ad

Collapse

Hjelp til tilkobling av servoer på honey bee cp2..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kenzky
    • Jan 2007
    • 322

Hjelp til tilkobling av servoer på honey bee cp2..

Hvordan skal jeg koble til servoene til 4in1 mixeren på honey bee cp2en? Har koblet til motorene, og de gikk inn på ch3 og 4 (dette er jeg sikker på) Mn jeg vet ikke hvor de tre servoene skal kobles på.. Noen som gidde og sjekke deres helikopter og forklare her hvordan de står? Og har det noe og si hvilken vei jeg kobler ledningene på?
    Har virkelig blitt bitt av basillen
  • mars_volta
    • Jan 2007
    • 8

Heisann!

Slik er det på mitt:

Når nesen peker mot deg skal den fremste servoen i ch2, høyre bak i ch1, venstre bak i ch6.

JA! det har noe å si hvilken vei koblingene står. Hvis det ser likt ut som hos meg skal hvit være fremst på alle koblinger. Den helsvarte siden skal peke oppover.....
    Honey Bee CP 2
    Lama V3

Comment

• kenzky
      • Jan 2007
      • 322

hvisst jeg kobler feil på servoene, kan 4 in 1 mixeren gå sont?

Comment

• mars_volta
        • Jan 2007
        • 8

Nå er ikke jeg ekspert på dette. men skiftet nettopp ene servoen på helie mitt, koblet feil på første forsøk, det eneste som skjedde var at den ikke virket. når jeg snudde koblingen rette vegen så virket det som bare juling
        Honey Bee CP 2
        Lama V3

Comment

• kenzky
          • Jan 2007
          • 322

Har koblet opp servoene nå..
          Men skal ikke pitchen ligge på throttel stikken? Får ikke d til.. har prøvt alle kanalene men likevel vil ikke pitchen komme på throttelstikken.. Hva kan jeg gjøre?

Comment

Working...