hva er egentlig dens oppgave? hva er meningen med å ha det?
Unconfigured Ad
Collapse
Hva gjør Skid stopper?
Collapse
X
-
Hva gjør Skid stopper?
T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Tags: None -
kan eventuelt være greit å bruke på is?T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Comment
-
De gummiknottene har en ypperlig funksjon når man plasserer heliet på et skrivebord for mekking.
Sikkert noen argumenter for å bruke slike på heliet, f.eks. "striper ikke opp skids'a", men jeg foretrekker å fly uten disse, av to årsaker:- Heliet "snubler ikke" eller tipper over på siden så lett, hvis du fører heliet sideveis og setter det ned
- Sliding autos er ikke så gøy når man har bremser..
Når du først har satt ned helikopteret, står det stille på bakken, med eller uten gummiknotter.-//\_____________
// Steinar Forshaug
/ 2 x T-Rex 700 . T-Tex 500ESP . Futaba 12FG
www.mikronor.no
Phoenix RC Club . AKMHK . OHKComment
-
ja oki, mer eller mindre bortkastete penger da!T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
-
Jeg har store problemer med å få min tz50 til å stå rolig på snø/is inder opp og ned spoling, Der jeg flyr hjemme. så letter og lander jeg på en vei som er litt skrå. og da må jeg heletiden passe på så ikke den sklir inn i brøytekantenMen det er vel også en fordel at den kan gli litt hvis man har litt bevegelse idet man lander så tipper den ikke så lett.
Comment
-
ja oki, men da tror jeg ikke at jeg trenger detT-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
-
Har slike gummiknottet på mine, og for oss som lander opp og ned uten å sklir rundt så er dette genialt! Sparer inn masse tid, til og fra stripa, ved å ha slike kan enn kjøre fortere uten at helien sklir rundt i bilenLast edited by Sondre Aabø; 31-01-07, 21:15.Comment
-
For 3D-flyving med spesiel "sliding-autos" så er disse knottene noe dritt. Men, for en F3C-flyver så er disse gummiringene med på å dempe vibrasjon på understell samt at den økte friksjonen mot bakken er med på å gjøre det lettere å plassere helikopteret midt i landingssirkelen etter en auto.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment