Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er ny med helikopter.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er ny med helikopter.

    Velger å kjøpe meg eit elektro helikopter.
    Lurte på om denne modellen er bra: Brikkebutikken.no - Norges beste LEGO utvalg! - Brikkebutikken




    Takker for svar.

  • #2
    Med tanke på ryktet Walkera har ville jeg ikke anbefalt deg å kjøpe den modellen.
    Gå heller for en tilsvarende en av E-sky:
    Siden finnes ikke

    edit: Framdeles E-sky Honey bee, til 999:
    500 Internal Server Error
    Last edited by Psyko-lefse; 11-02-07, 09:54.
    Morten Smøraas

    Comment


    • #3
      Takk da kjøper eg den.

      Comment


      • #4
        Har jo mange muligheter der.. desto bedre.. desto dyrere.. men vil du legge i litt mere penger. så hadde jeg valgt et heli med 3d muligheter.. 404

        men hvis du satser på å kjøpe et skikkelig heli senere.. fuel eller et godt el. heli. så er det jo et fint heli og få stikke trening på ..

        Lykke til
        ~Futaba 10C~


        ~T-Rex 500 v-bar~
        ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

        ~Min Cnc byggetråd #1~
        ~Min Cnc byggetråd #2~
        ~Min Cnc byggetråd #3~


        ~Trondheim Modellflyklubb~

        Comment


        • #5
          caliber 3

          Hva med et Fuel heli.? Caliber 3 er jo kjempebra nybegynner heli.

          Comment


          • #6
            For å være helt ærlig, så ville ikke jeg kjøpt heli med motor på halen. Jeg gjorde det en gang, men fant fort ut at det ikke var noe særlig.

            En kompis kjøpte et Walker #36 til 1995,- blås som er MYE mer for pengene enn det jeg en gang betalte for et Honey Bee CP...

            _Bonus_

            Comment


            • #7
              Ja, walkera 36 begynner å bli brukbart nå. Har blitt endret/oppgradert utallige ganger siden det kom. Leveres nå med den nye 2007 gyroen og mye bedre elektronikk ellers enn det var til å begynne med.
              Geir Amund Lindberget

              Comment


              • #8
                Hvor får eg kjøpt den da.

                Comment


                • #9
                  Brikkebutikken.no - Norges beste LEGO utvalg! - Brikkebutikken med børsteløst og lipo her.. eller du kan bestille den samme her til en langt lavere pris: HugeDomains.com

                  Man får på den siste side også kjøpt neste versjon walkera dragonfly 37 og den enda nyere 68b, men vil anbefale å kjøpe 36 ettersom den er billig og det er enkelt å skaffe reservedeler til den i norge.
                  Geir Amund Lindberget

                  Comment


                  • #10
                    Jeg kjøpte en Walkera Z-500 hos www.mikronor.no til 1995.-
                    Det er ikke den børsteløse utgaven da . Jeg har skiftet til 3s lipo 1500 mah og det holder en god stund .
                    Falcon
                    -------------------------------------------
                    Morten Rolfsen
                    Kristiansund

                    Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
                    -------------------------------------------

                    Comment


                    • #11
                      Sikkert upopulært av meg, men det for stå sin prøve:
                      - jeg ville kjøpt en RealFlight G3 simulator for disse pengene, det gir bedre flytrening og i mine øyne mye morsommere enn disse små vinglete lekene som det refereres til her.
                      Tom Erik Smedal
                      www.artistic3D.net
                      www.photopia.no

                      Comment


                      • #12
                        Simulator er jo en god ide det! Men ikke dra alle mini helier under en kniv, selv om du tydeligvis har en forkjærlighet for store (og dyre) ting ikke alle som har råd til å dra kortet for 10k hver gang de ser noe de har lyst på vet du, og da er det lov å diskutere hvilken av "økonomi heliene" som vi gi minst frustrasjon og mest moro
                        Geir Amund Lindberget

                        Comment


                        • #13
                          Er ny med dette, men jeg villle også sagt at en simulator er god bruk av pengene. Om man skal ha stikketreninga da selvsagt.
                          Klart det kan være mer arti å fly et slikt heli i virkligheten, men for en nybegynner så er det vel litt "vinglete" som nevnt, (og kan fort koste litt mer en man hadde tenkt?)

                          Men dette er jo opp til en selv
                          varta

                          Comment


                          • #14
                            hva med å strekke seg litt å gå for en T-reX økonomi pakke? klart det koster en del mer men vil tro du får mye mer glede av det! bare et tips!
                            T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
                            Yak 54 m ASP65
                            Depron vrak ;)
                            masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

                            "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

                            -- Ronny --

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by galmania
                              Men ikke dra alle mini helier under en kniv, selv om du tydeligvis har en forkjærlighet for store (og dyre) ting ikke alle som har råd til å dra kortet for 10k hver gang de ser noe de har lyst på vet du, og da er det lov å diskutere hvilken av "økonomi heliene" som vi gi minst frustrasjon og mest moro
                              Jeg synes ikke rådet til Tom Erik er så dårlig jeg, og av egen erfaring kan jeg i grunn bare underbygge det TE skriver!
                              Disse små heliene er absolutt ikke enkleste inngangsbillett til denne hobbyen....de er "vinglete" og tåler særdeles lite. Ett par harde landinger er ofte nok til at den innebygde gyroen "tar kvelden" bare som ett eks. Understell tåler lite og Blader ryker fort. Alt i alt å koster dette gildet såpass etterhvert, at det kanskje er mer fornuftig å spare litt ekstra og gå for ett litt mer solid heli
                              Anders Bruneberg
                              Raufoss

                              Comment

                              Working...
                              X