Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Håper du ikke oppfatter dette som flåsete, men egentlig burde du bare fortsette med lamaen til du kan kjøpe noe skikkelig...om det er dette du vil holde på med.
Du har selvfølgelig Twister, Walkera osv i den prisklassen du nevner, men disse helikoptrene er ærlig talt ikke det helt store!
Var jeg deg ville jeg ventet til du har doblet det siste tallet ditt, og heller begynt å snuse på ting i den prisklassen.
Da har du både T-Rex og Zoom samt flere som kan være aktuelle, og du får ett helikopter du garantert får mer ut av.
Enda ett alternativ er å investere i en simulator, noe som helt klart vil gi deg mye god trening.......og krasjene er gratis der! En fullgod simulator får du fra 1800 og oppover alt etter merke (f.eks AFPS og G3) . Du har også en mulighet i FMS som er freeware tror jeg, men den kan ikke sammenlignes med AFPS og G3.
Mitt råd er derfor: tenk langsiktig og ha tålmodighet med tanke på hva du putter pengene dine i!
Støtter både tintin og holger.
Hopp over ei prisklasse eller to dersom du har mulighet, det er billigere i lengden og gir deg som helikopterpilot mer tilbake i form av flyglede.
Fly heller lamaen litt lenger og se for deg at du flyr drømmehelikopteret ditt
Til informasjon så er det en ganske akseptert oppfattning at helikoptre med separat motor til halerotoren er en mindre god løsning.
Dersom du ikke har mulighet eller ønsker å spare og kjøpe deg noe du som pilot kan vokse litt med så kommer det sikkert noen gode forslag som svar på spørsmålet ditt i den nevnte prisklassen i denne tråden.
Selv har jeg bl.a. prøvd en twister men jeg vil ikke anbefale et slikt helikopter.
I dag flyr jeg zoom 450 og er fornøyd med det, tidligere har jeg hatt en trex450xl. Både trex, zoom450 og minititan er nok greie kjøpe nå for tiden.
Hvis du har mulighet så prøv som sagt å legge til side litt penger utover våren.
Espen Melby
:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D
støtter alle forslag ovefor ut ifra personleg erfaring. KJøpte flere små FP helier før eg kjøpte noe skkikeleg. Det angrer eg på.
BTW er det ikkje på tide å få ein av disse trådene om anbefalinger av kjøp på "sticky"
Mvh Oly. "I reject the reality, and substitute my own."
-T-rex 450 HDE
-E-sky honey bee fp(pulverisert)
Status: Skulelei
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment