Har nå etter at hobbyen har vert på hyllen noen år, funnet ut at jeg ønsker å forsøke meg på heli fyking igjen, da helikopteret bare står å samle støv
Men har noen spørsmål:
Har bare brukt heliet en gang, og kresjet det.
1. Heliet er et concept 30 fra kyosho. Er dette et greitt helikopter? Er en gammel modell, men gjør det fremdeles jobben? Sjekket senest i dag, og en får fremdeles tak i deler.
2. Hvilken flight sim anbefales for å lære dette?
3. Start, hvordan starter jeg dette? Skal gassen stå helt nede, eller litt oppe? Skal rotorblad presses ned?? Har starter og gløder, så er klar over at dette må til.
4. Hvilken nitro prosent er å anbefale?
5. Skal rotorene gå rundt når det starter? Eller er det clutch system som gjør at rotor ikke går før det får litt gass?
Men har noen spørsmål:
Har bare brukt heliet en gang, og kresjet det.
1. Heliet er et concept 30 fra kyosho. Er dette et greitt helikopter? Er en gammel modell, men gjør det fremdeles jobben? Sjekket senest i dag, og en får fremdeles tak i deler.
2. Hvilken flight sim anbefales for å lære dette?
3. Start, hvordan starter jeg dette? Skal gassen stå helt nede, eller litt oppe? Skal rotorblad presses ned?? Har starter og gløder, så er klar over at dette må til.
4. Hvilken nitro prosent er å anbefale?
5. Skal rotorene gå rundt når det starter? Eller er det clutch system som gjør at rotor ikke går før det får litt gass?
Comment