Da har jeg fått og prøvefløyet mitt nye Lama V3, og dette virker som en artig sak
Men jeg la fort merke til at helikopteret rister veldig når jeg starter og øker hastigheten på rotorene, og vibrerer veldig når de går på høyt turtall.
Når jeg undersøkte saken nærmere oppdaget jeg at det er kast i rotorakslingen. Om den er bøyd eller bare skjevt montert vet jeg ikke.
Er det noen justeringsmulighet for dette(står ikke noe i brukermanualen).
Etter hva jeg har lest om Lama her på forumet virker det som at disse billigheliene er litt av ymse kvalitet, og jeg skal ikke klage over dette når jeg tar prislappen i forbehold. Det flyr jo helt greit, men hvis det skulle være noen med noe erfaring..

Når jeg undersøkte saken nærmere oppdaget jeg at det er kast i rotorakslingen. Om den er bøyd eller bare skjevt montert vet jeg ikke.
Er det noen justeringsmulighet for dette(står ikke noe i brukermanualen).
Etter hva jeg har lest om Lama her på forumet virker det som at disse billigheliene er litt av ymse kvalitet, og jeg skal ikke klage over dette når jeg tar prislappen i forbehold. Det flyr jo helt greit, men hvis det skulle være noen med noe erfaring..

Comment