Unconfigured Ad

Collapse

Kjøpt meg twister bell

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Robin_isak
    • Apr 2007
    • 40

Kjøpt meg twister bell

Hei! Dette blir mitt første innlegg på dette forumet.

Har endelig tatt mot til meg og kjøpt meg et helikopter. Valget falt på billige twister bell medevac. Er fullt klar over at dette er et veldig enkelt og billig helikopter, men morsomt likevel

Kjøpte maskinen på lørdag og klarte å bruke opp 5 rotor blad før jeg begynte å få litt kontroll. Var i morges og oppgraderte med de fleste alu-delene som fins.

I dag har jeg flydd 6 batteriladninger uten et eneste uhell. Hadde aldri trodd at dette skulle være så utrolig morsomt! Jeg opplever en ting som jeg ikke helt skjønner når jeg flyr. Hvis jeg holder nesen i ro, tipper maskinen forover så skyter den fart. Så plutselig stopper den opp og jeg må gjøre bevegelsen på nytt for å få fart forover igjen. Bygger det seg opp et vindtrykk foran maskinen eller hva skjer egentlig?

Har allerede beynt å tenke på et nytt helikopter. Har en 6 kanals radio, så det jeg trenger er et helikopter med motorer, gyro og servoer. Vil gjerne ha en litt robust modell som kan flys selv med et lite vindpust i lufta. Noen som har gode forslag? Tenkte på noe mellom 2-3 tusen.
  • jop002
    • Dec 2006
    • 188

2-3 tusen blir vel et walkera heli. Har hørt masse dårlig rykter om elektronikken i disse før. Men de har hvist skjerpet seg nå, hvis ikke jeg tar helt feil.

er vel noen har som har erfaring med denne?
    Mvh Jan Ulrik Opheim

Comment

• Robin_isak
      • Apr 2007
      • 40

Takk for svar. Har sett på walkera, men tenker da at steget opp i utførelse ikke trenger å koste så voldsomt mye mer hvis jeg kan bruke den radioen jeg har. Har fks sett litt på en trex også... Noen andre forslag?

Comment

• geirgr
        • Jan 2007
        • 417

Gå opp et par tusenlapper å kjøp en T-Rex. Du vil aldri angre på det.
        Geir G
        -----------------------------
        T-Rex 600N Pro VBar
        Raptor 50 Titan
        T-Rex 450SE
        Spektrum DX7
        -----------------------------

Comment

• oly.jonny
          • Sep 2005
          • 332

mini titan? Les testen av den her på moddelflynytt Selv om den er noe dyrere en 2k.
          Mvh Oly. "I reject the reality, and substitute my own."
          -T-rex 450 HDE
          -E-sky honey bee fp(pulverisert)
          Status: Skulelei

Comment

Working...