Unconfigured Ad

Collapse

T-rex 450 Se tåler litt juling.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spitmk16
    • Oct 2005
    • 1367

T-rex 450 Se tåler litt juling.

Jeg blir overrasket over holdbarheten på denne maskinen. Har hatt noen jordfreser møter og rotorbladene er like hele. Ingenting i helien er skadet. Dette er noe annet enn plastheliene som man får kjøpt.

Hadde vært interesant å funnet ut hvor mye mere t-rexen koster, dersom man tar med alle de ekstra delene man må kjøpe for å ha ett billig heli på vingene og skal lære å fly sånn nogenlunde.

Jeg tror faktisk totalprisen for begge er omtrent likt.

Flydd nå ca 20 batterier og det som har gått med er 1 understell, thats it...

Lamakarieren på samme antall batteri er minst 10 rotorblader, understell, kanapy, haler, u name it....
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.
  • Tintin
    • Jan 2005
    • 4631

Du har ikke tatt med i regnestykket at du sikkert lærte noe av Lama-flygingen. Hadde du hoppet rett på Rexen (og ikke trent mer på sim enn du gjorde ifb Lamaen) så hadde nok regnestykket for Rexen sett litt anderledes ut enn bare ett sett understell.

Jo større de er jo mer stabile = lettere å lære på om man ikke har for mange krasjkostnadshemninger, men mer stabile enn en Lama er de jo ikke...

I begynnelsen virker det som det koster penger til man kommer til et visst nivå der det flater litt ut når man slutter med for mye "tommelkløning" for så å ta av igjen når man blir tøff i trynet

Comment

• EL-Corazon
      • Mar 2006
      • 179

de kunne jeg ikke sagt bedre selv Tintin
      med hilsen Arvid

Comment

• retlaw
        • Jan 2007
        • 896

Må innrøme at jeg har litt flere krasj. Men det skyldes at jeg vil utvikle meg og prøver gjerne på det jeg ikke mestrer med den siste lipo pakka for dagen. Synnes at jeg har lært meg mye på kort tid. Skal snart legge ut en video av utviklingen.

Jeg hadde aldri flydd copter før jeg fikk trexen i Jan 07. Ble mange krasj i starten og jeg nærmer meg 20. Har nå ikke krasjet på de ca 30 siste turene, og med det lagret av reservedeler som holder til over ytterlig 10 krasj til skal jeg nå prøve meg på iverted flyging etter litt sim trening

Tror jeg nærmer meg expert nivå på demontering og montering av trex.. hehe
        Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

walter@retlaw.no

Comment

• Mathias-hydro
          • Mar 2007
          • 180

HEI .Har flydd lama v3 en del inne nåå og det eneste som har gått med er ett inner shaft. Utrolig morsomt. ...MVH Mathias
          Lama V3
          Hydrofoam
          Hjemmelagd deltavinge

The fuel mix you have to use is always the most expensive

Comment

Working...