Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Er det mange som har erfaring med byggingen av Airskipper 50 (MPM)?
Pitchen virker ikke helt som den skal, det ene bladet har litt forsinkelse.
Bruker JR PCM9x2 radio..
jeg har bygget en airskipper men jeg satte den opp med ccpm,skulle heller satt den opp slik du gjør mpm,men du må sjekke over alt en gang til ,har kanskje oversett noe!!!,det er et bra valg du har gjord deg,i dag ble en airskipper med 0s 50 hyper motor+30% curtis youngblood fuel målt til 133 km/h i forward flight,det er ganske fort spør du meg!!!
TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
Nå fant jeg feilen, men måtte demontere hele rotorgreia. Helikopteret er aldri blitt startet, så det var veldig merkelig feil.
Den stanga som går igjennom rotorhodet, den som holder rotorbladholderne på plass, var littegrann bøyd. Man klarer umulig å se det med øyet, men når jeg tok kirurgisk inngrep på alle delene oppdaget jeg det. Dette gjør at den ene rotorbladholderen kommer litt borti rotorhodet(eller hva det enn heter) og dermed blir forsinket i forhold til det andre.
... nu e gutta på helizone såpass proffe og lett å ha med å gjøre at det ordner seg nok veldig fort. Har fått utrolig god service hos dem, så angrer ikke mitt kjøp selv om jeg plages litt med heliet.
Skal nu i såfall innkjøre motoren i nærmeste framtid. Har en OS motor, så må vel ta en telefon til gutta for å høre hvordan dem mener at det skal gjøres. Noen tips?
Du som har bygget Airskipper, hvordan var pitchen din når du var ferdig? Jeg har ca. 3 pluss i begge...
... nu e gutta på helizone såpass proffe og lett å ha med å gjøre at det ordner seg nok veldig fort. Har fått utrolig god service hos dem, så angrer ikke mitt kjøp selv om jeg plages litt med heliet.
Skal nu i såfall innkjøre motoren i nærmeste framtid. Har en OS motor, så må vel ta en telefon til gutta for å høre hvordan dem mener at det skal gjøres. Noen tips?
Du som har bygget Airskipper, hvordan var pitchen din når du var ferdig? Jeg har ca. 3 pluss i begge...
jeg måtte justere på linkene for det stemte ikke helt med lengdene som sto i boken ,eller så var det jeg som ikke var nøye nok,jeg flyr min med +10,0-10 i pitch hva mener du med +3 i begge ??
TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment