Jeg har et Honey Bee cp2. Jeg har hatt det i ca 2 uker. I dag så byttet jeg en del av "center hub settet". Den lange sylinderformede delen som festene til rotorbladene festes i. Etter at jeg hadde gjort sluttet helikopteret å riste så mye, men i steden så er det blitt vannvittig vanskelig å hovre med. Helikopteret trenger mye høyere turtall for å lette, å når det først letter eller jeg svinger litt med det, skyter det til værs som en rakett. Før så kunne jeg lette relativt rolig og kontrollert, selv om jeg svinget litt med hovedrotoren. Kan noen hjelpe meg med dette?
Unconfigured Ad
Collapse
Hva feiler helikopteret mitt?
Collapse
X
-
Tags: None
-
Du har ikke fått satt vippen på blad holderen andre veien mener det er litt forskjell på lengden til senter.Amund Gårdhammer
www.ringerikemfk.com -
Hva er vippen? Betyr det at "sylinderen" skal stå litt mer på den ene siden av sentrum enn den andre?
I tillegg så lyser "led"-lyset på 4-1boksen når jeg gasser litt på.Last edited by Elektrostig; 04-05-07, 17:58.Comment
-
Jeg tengte på den delen lingkene er festet til på blad holderen på min Twister cp v2 som er omtrent likk den du har. Den delen er ikke likk til kulenes senter fra mitten. Vis du legger ut et bilde av rotor hode så kan vi prøve å se om noe sitter feil.Amund Gårdhammer
www.ringerikemfk.comComment
-
Jeg prøvde å ta noen bilder, men det ble for dårlige bilder, og for vanskelig å se hva jeg har gjort. Men jeg tok ut sylinderen og satte på et par gummiringer på den ene siden, å nå er den mer stabil, men det virker som den bråker mer enn før, og den er ikke optimal enda heller.Comment
-
honey bee cp2
Bytt ut den akslingen som går tvers igjennom den "sylinderen" du snakker om. (den som du skrur rotorblad holderene i)
Det hjalp iallefall meg!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment