Unconfigured Ad

Collapse

Trenger hjelp til Esky honey bee Cp2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zarge
    • Jun 2007
    • 1

Trenger hjelp til Esky honey bee Cp2

Jeg har små problemmer med å stille heliet mitt inn m.m.
    Når jeg prøver å lette så går hale motoren for fort eller for sakte slik at det roterer, vanskelig å få det til å gå stille. Har klart å slått rotorbladerne ned i bakken noen ganger så de går ikke lenger i lik bane.
    Når jeg skyver høyre stikken framover på radioen så går heliet bakover, omvendt av det jeg føler er logisk og "normalt". Jeg vil at den skal gå framover når jeg tar framover, hvordan fikser jeg det? Og trimmeren på radioen står på fult tilbake, dvs. har jeg den på midten så går det alt for mye framover, det vet jeg heller ikke hvordan jeg stiller.
    Bruksanvisningen til esky syns jeg ikke var noe bra for en nybegynner som meg Håper noen kan hjelpe meg og gi andre tips.
  • Torben91
    • Mar 2007
    • 76

det problemet du hadde med at heliet går framover når du tar stikka bakover er fordi at en av "knappene" på kontrollen har blitt reversert, skal la seg løse ved på dra på en av de riktige knappene nederst på kontrollen.
    e-sky lama v3 (solgt)
    e-sky honeybee king 2
    .50 size fly

Comment

• TRAVEn
      • May 2007
      • 115

Bare ikke reverser trottle for da vil heliet ditt gå ganske fort opp.. Dette klarte jeg da jeg hadde esky honeybee (RTF) chopperen første gang. Så man kan si at jeg hadde en dårlig start på karrieren min innen helikopter, men lærerikt..
      - T-rex 450SE V2
      Futaba 7c fasst - Futaba 401 gyro - 3x HS-65MG - Futaba 9257.
      - Twister Medevac
      - Big Lama

Comment

• strutings
        • Oct 2006
        • 442

Originally posted by TRAVEn
        Bare ikke reverser trottle for da vil heliet ditt gå ganske fort opp.. Dette klarte jeg da jeg hadde esky honeybee (RTF) chopperen første gang. Så man kan si at jeg hadde en dårlig start på karrieren min innen helikopter, men lærerikt..
        Det samme har jeg også gjort med Vortexen, hehe På Honeybee så er det vel kanal 3 som er throttle.
        -=-Trondheim Mfk-=-
        * Raptor 50 Titan (SE)
        * T-Rex 450SE
        * E-Sky CP2 (Solgt)
        * Vortex
        * E-Starter
        * Slow Stick
        * Spektrum DX7

No helicopters were harmed in the creation of this post

Comment

Working...