Unconfigured Ad

Collapse

Kjøpe heli

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wreen
    • Jul 2007
    • 5

Kjøpe heli

Kom akkurat inn etter og ha vært ute med en kamerat å sett han fly sin Heribo 50 size heli... husker ikke helt typen, mener det er et Sceadu EVO 50.

Har flydd endel simulator nå og har ikke noe problem med å takle dette, har også prøvd litt i "virkeligheten" nå og har finne ut at dette bare må jeg ha, hehe.

Jeg har kikka noen timer på rcmarked.no nå, men det meste er jo solgt.
    Vil helst kjøpe et 50 size eller større, og må være komplett med radio.
    Hvordan merke er det samme så lenge det ikke er noe problem med å få tak på reserve deler.

Noen av dere som vet om noe eller kanskje kan hjelpe meg med å kikke, ble litt lei av å sitte her og bare leite uten og finne noe som helst

Kjøper helst brukt, da det virker som man kan spare endel på dette.

Hvis det ikke er for langt unna i Kragerø så er jo det et stort +, men kan godt kjøre 2-3 timer hvis jeg må for å finne noe bra.

Håper noen kan være så grei og hjelpe meg litt her.

På forhånd takk.

Mvh.
    Erik
  • Stin
    • Jan 2007
    • 629

hei
    jeg har en Raptor 50 med futaba 9c super krystalfri som jeg vuderer og selge.
    ring meg på tlf. 90657048 eller e-post stin.kjersmeier@losmail.no for mere info
    Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
    På vei inn i Hangaren.
    Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

Comment

• Mademan
      • Apr 2007
      • 1086

=)

Du kommer neppe til å angre, morsom hobby!

Mange kjøper nå T Rex 600 Nitro (meg selv inkludert)
      Har bygd dette nå, det går kjempefint å sette sammen, ikkeno problemer underveis.

Men dette er neppe så lett å kjøpe brukt siden det er nytt, men bare et tips=)
      Mange som flyr 90size har gått over til dette 50size heli'et, og det har +/- 14 grader i pitch i motsetning til raptor som kun har 11, det vil si at du får raskere oppdrift / nedrift ved full stikke. =)
      Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• Wreen
        • Jul 2007
        • 5

Ja, fin hobby dette. Kan kanskje bli litt dyrt? hehe. Ble ihvertfall "bitt av basillen" når jeg så min kamerat fly. Greit han har endel flere timer enn meg bak spakene, men øvelse gjør mester får vi håpe :P

Fikk litt PM og svar, det er fint. Jeg skal ringe litt rundt med dere og høre om noe er av interesse.

Mvh. Erik

Comment

• Mademan
          • Apr 2007
          • 1086

Lykke til!=)
          Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

Working...