Kom akkurat inn etter og ha vært ute med en kamerat å sett han fly sin Heribo 50 size heli... husker ikke helt typen, mener det er et Sceadu EVO 50.
Har flydd endel simulator nå og har ikke noe problem med å takle dette, har også prøvd litt i "virkeligheten" nå og har finne ut at dette bare må jeg ha, hehe.
Jeg har kikka noen timer på rcmarked.no nå, men det meste er jo solgt.
Vil helst kjøpe et 50 size eller større, og må være komplett med radio.
Hvordan merke er det samme så lenge det ikke er noe problem med å få tak på reserve deler.
Noen av dere som vet om noe eller kanskje kan hjelpe meg med å kikke, ble litt lei av å sitte her og bare leite uten og finne noe som helst
Kjøper helst brukt, da det virker som man kan spare endel på dette.
Hvis det ikke er for langt unna i Kragerø så er jo det et stort +, men kan godt kjøre 2-3 timer hvis jeg må for å finne noe bra.
Håper noen kan være så grei og hjelpe meg litt her.
På forhånd takk.
Mvh.
Erik
Har flydd endel simulator nå og har ikke noe problem med å takle dette, har også prøvd litt i "virkeligheten" nå og har finne ut at dette bare må jeg ha, hehe.
Jeg har kikka noen timer på rcmarked.no nå, men det meste er jo solgt.
Vil helst kjøpe et 50 size eller større, og må være komplett med radio.
Hvordan merke er det samme så lenge det ikke er noe problem med å få tak på reserve deler.
Noen av dere som vet om noe eller kanskje kan hjelpe meg med å kikke, ble litt lei av å sitte her og bare leite uten og finne noe som helst

Kjøper helst brukt, da det virker som man kan spare endel på dette.
Hvis det ikke er for langt unna i Kragerø så er jo det et stort +, men kan godt kjøre 2-3 timer hvis jeg må for å finne noe bra.
Håper noen kan være så grei og hjelpe meg litt her.

På forhånd takk.
Mvh.
Erik
Comment