Unconfigured Ad

Collapse

Starterproblem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hansi79
    • Feb 2007
    • 587

Starterproblem

Nå er jeg irritert.
    Har svidd to startere. Problemet er at startern ikke greier og drive motorn. Det har resultert i at loddingene inni startern har smeltet. Disse 2 starterne er av billig gammel sort. Hadde en liggene fra da jeg drev med modellfly for 13 år siden. Å en jeg fikk med koptern. Disse var helt like å se på så tror det var like gamle.
    Uansett så må jeg ha en ny en som virker. Noen og annbefale. Skal brukes på OS 50 hyper og sikkert større motorer siden. Trenger noe med futt i.
    I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me
  • Litespeed
    • Jun 2005
    • 1064

Selv bruker jeg Sullivan Dynatron starter med 2 stk nicad bilbatt pakker under, hver pakke med 7stk batt på 8,4volt, seriekobler begge pakkene isammen så har du 16,8 volt som er nok til å svive rundt både 50 og 90 helimotorer.
    Men pass på så du ikke shoker frem for mye fuel til motorn da blir det fort
    tett og den svakeste part ryker.(veiva)......
    Øyvind

www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

Comment

• ehaga
      • Feb 2005
      • 1173

Kan anbefale Sullivan-starteren. Den tåler 12-24V. Jeg starter i allefall min 90-kjerre med denne med 2 x 7.2V (NiCD) pakker (2400 mah). Funker sommer som vinter.
      - Erik -

------------------------------------------
      Logo 600SX + 6003D
      Logo 400SE

Futaba 18MZ

Comment

• muff
        • Oct 2006
        • 855

Sullivan er bra, eneste som er minus med denne er prisen som alt annet av kvalitet!
        T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
        Yak 54 m ASP65
        Depron vrak ;)
        masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

-- Ronny --

Comment

Working...