Announcement

Collapse
No announcement yet.

belt cp2 å di andre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • belt cp2 å di andre

    hei nye her,har et lama 5 fra før men tenke jeg skulle kjøpe et helikopter med belte drift til hale rotorn.har funnet belt cp2 til ca 1800 men et det fler?
    Last edited by reefer; 02-11-07, 13:13. Reason: ??

  • #2
    T- Rex, mini titan..men det er andre prisklasser. Har hørt mye godt om belt cp, men der er vist ikkeno 3d heli.

    Du får hva du betaler for, husk!
    Go Lower! Lower.... To Low!

    Comment


    • #3
      hva ligger en sånn t-rex på? .vet du om en link til andre belt drive ?

      Comment


      • #4
        Skal du ha bra utstyr på en T-Rex 450SE V2 eller Mini Titan koster det fort 7000 kr for et komplett heli med all elektronikk. Så kommer lader/radioutstyr oppå der igjen. Det blir fort en 4000 kr.
        Mathias
        Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

        Comment


        • #5
          blir litt for dyrt i dene omgang,men vet du om andre belt drive helikopter? vet det er et til men husker ikke navn til nett butikken

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mathias View Post
            Skal du ha bra utstyr på en T-Rex 450SE V2 eller Mini Titan koster det fort 7000 kr for et komplett heli med all elektronikk. Så kommer lader/radioutstyr oppå der igjen. Det blir fort en 4000 kr.
            Dette kommer jo VELDIG an på hvor du handler. Jeg betalte 3000 kr for komplett MiniTitan, GY401 gyro, Align servoer samt Futaba 9650 på halen. Mottaker kom utenom, og selfølgelig sender. Betalte da 2970 kr for en Futaba 9C m/ PCM mottaker, om 4 std servoer som jeg puttet i et fly. Kjapp roderegning sier meg at dette ble under 5970 kr.

            MEN: Pr. i dag er visst tollerne meget på hugget, har jeg hørt......Men likevel ville det kommet på 7500 levert på døren..
            Jan Fredrik Bjordal
            www.JetsOfBergen.no

            This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

            Comment


            • #7
              Hei. Du er jaggu tøff viss du går fra Lama5 til en Belt-CP. DET ER IKKE EGNET FOR EN NYBEGYNNER. Den er MEGET godt egnet til å fly 3d med, men den er vill, gal og fullstendig kompromissløs. Med belte drift på halerotoren er den VELDIG responsiv. Ellers er det et meget stabilt og bra heli med SINNSYKT med power. Det eneste som en bør skifte på en Belt-cp er gyroen. Kjøp en head lock gyro. Viss du kjøper en Belt-cp anbefaler jeg butikken rchelicoptershop.com. De er MEGET seriøse og god på pris. Belt-cp koster der 199.00$ Husk eventuellt res.deler som f.eks. main gear. du vil trenge noen...Kontrollen som folger med fungerer helt topp. Anbefaler at kontrollen åpnes og at du kontrollerer antenne tilkoblingen + sprayer kretskort med f.eks WD40. Er ofte tendens til begynnende eiring og det bør forhindres. LYKKE TIL, du vil trenge det...

              Comment


              • #8
                Hehe...
                Jeg går rett i fra picooz til Belt cp jeg... den ligger til fortolling nå, sammen med en haug med reservedeler og simulator, som vil bli flittig brukt før første reallife-kræsj.

                Comment


                • #9
                  Den kommer før du aner... Hihi

                  Comment


                  • #10
                    Heisann! Jeg har en HB cp2 som jeg er lei av. SKal nå snart bestille meg en belt cp fra hobby-import.no. Men jeg er litt usikker på laderne som følger med. Burde jeg kanskje kjøpe en større og bedre lader? Har sett litt på denne (Billig å grei) ThunderPower TP 1430C Single-Port Multi-Chemistry (2-14S 1000W Max. 30A/port) Ch - BUY NOW@RC711.com

                    Denne syntes jeg så lovende ut, da jeg regner med at jeg kan bruke adapteren til Esky Laderne?

                    Lars Andrè over og ut
                    fly:
                    - Endelig var min første fuel trainer Bestillt! SkyRaider MachII.
                    - MiniMag: Motor:TowerPro 2409 (Bruker flottører på denne traineren)





                    Radioer:
                    2 To-kannals bilradioer
                    2 E-Sky 6-ch
                    Og en Pico Line 4ch fra Multiplex

                    Adressen til hjemmesida mi er: http://home.no.net/flyingla

                    Comment


                    • #11
                      Se her fant jeg en annen litt dyrere men den høres litt bedre ut også...
                      Original SkyRC iMAX B6 Digitial NiMH/Li-Po Balance Charger SK-IMAX-B6 universal - BUY NOW@RC711.com
                      fly:
                      - Endelig var min første fuel trainer Bestillt! SkyRaider MachII.
                      - MiniMag: Motor:TowerPro 2409 (Bruker flottører på denne traineren)





                      Radioer:
                      2 To-kannals bilradioer
                      2 E-Sky 6-ch
                      Og en Pico Line 4ch fra Multiplex

                      Adressen til hjemmesida mi er: http://home.no.net/flyingla

                      Comment


                      • #12
                        Virker ok det der! Men jeg har fått anbefalt separat lader og balancer. Men hvet ikek om det er så viktig på ESKY batteriene. Lada de med standard lader og de holdt lenge så lenge de ble bra behandlet de
                        Go Lower! Lower.... To Low!

                        Comment


                        • #13
                          Ok. Da beholder jeg bare den gamle Esky laderen som følger med?
                          fly:
                          - Endelig var min første fuel trainer Bestillt! SkyRaider MachII.
                          - MiniMag: Motor:TowerPro 2409 (Bruker flottører på denne traineren)





                          Radioer:
                          2 To-kannals bilradioer
                          2 E-Sky 6-ch
                          Og en Pico Line 4ch fra Multiplex

                          Adressen til hjemmesida mi er: http://home.no.net/flyingla

                          Comment


                          • #14
                            Funka for meg, bare husk å ta vare på batteriet!
                            Go Lower! Lower.... To Low!

                            Comment


                            • #15
                              Ok. Så snart belten kommer inn på hobby-import bestiller jeg den, og manglende deler til HB cp2. Men jeg vil gjerne ha et ekstda sett med blader. Gjerne carbon. Noen anbefalinger? Jeg har satt en maks pris på bladene til 299,-. Tror dere disse er noe? Tenkte at hvis de passet på king2 så passer de vel på belten og?

                              Mvh Lard Andrè
                              fly:
                              - Endelig var min første fuel trainer Bestillt! SkyRaider MachII.
                              - MiniMag: Motor:TowerPro 2409 (Bruker flottører på denne traineren)





                              Radioer:
                              2 To-kannals bilradioer
                              2 E-Sky 6-ch
                              Og en Pico Line 4ch fra Multiplex

                              Adressen til hjemmesida mi er: http://home.no.net/flyingla

                              Comment

                              Working...
                              X