Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Lurer på om noen bruker 13-1400mAh 2S (7,4V) lipo batterier til Honey Bee FP'ene sine? Hvor mye flytid får man i så fall ut av de? De veier jo 20-30g mindre enn nimh pakkene, pluss at man får mindre spenning over motorene. Det må jo bety både bedre batteri- og motorlevetid, eller?
Jeg har brukt wanma 2s 1300 fra elefun. De gir en flytid på 15-20 min, alt etter hvordan man fly. Leve tiden på motoren vil antagelig minke noe, ettersom man flyr lengre og får mer varmeutvikling. Har brukt disse batteriene to indoor sesonger, tror de fremdeles lever(gitt bort).
Jeg bruker 3-cell lippo på 1500 mah. Regulatoren takler det finfint...Har montert kjøleribber på motorene. Det er et must! Da takler motorene det også. Flytid på 30-40 min. Har ennå ikke byttet noen ting på Honey`n.
Jeg bruker 3-cell lippo på 1500 mah. Regulatoren takler det finfint...Har montert kjøleribber på motorene. Det er et must! Da takler motorene det også. Flytid på 30-40 min. Har ennå ikke byttet noen ting på Honey`n.
Hvor lenge har du kjørt den slik? Kjørte du inn motorene først? 30-40 min flytid høres jo utrolig ut
Har kjørt det nå i et par mnd. Flytiden varierer en del med hvor mye omdr./ thrust du har på hovedmotoren. Ved å holde den i lufta med hovering har jeg klart 40 min. Det er kanskje å tyne batteriet i det meste, men lippo`n holder fortsatt koken. Land med en gang du merker at det blir mindre futt. Kjørte inn motorene med org. batteriet til å begynne med. Ble fort lei av kort flytid så jeg tror jeg satt på lippo etter 3-4 uttømminger av org. batteri. Kjøpte både Honey`n , overgang (T-join til JST), lippo og div.deler hos www.rchelicoptershop.com De er gode på pris og levering. Har aldri hatt problemer med de eller hørt om noen som har dårlig erfaring med de. Lykke til.
Kjører fortsatt original halemotor...Har bestilt Belt CP i dag.. påtide å snu opp ned på "ting".. God jul alle sammen og et riktig godt nytt RC-år fra meg til Dere alle!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment