Unconfigured Ad

Collapse

Batteri

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nicolai
    • Oct 2007
    • 8

Batteri

Hei alle sammen,

Flyver en honeybeeking2.

Jeg er nybegynner og lurer på litt div.

Hva er de forskjellige metodene å feste batteriet på så det er enkelt å bytte, men sitter godt fast?

Har hørt at noen helikopter som er RTF som hbk2 roterer halerotoren feil vei hvilken vei er riktig?

Kommer med flere spm etter hvert jeg kommer i knipe....

På forhand tusen takk!!

Mvh Nicolai
  • Aceman
    • Apr 2007
    • 168

Batteriet er nok greiest å montere på plassen sin med den medfølgende borrelåsen gående langs kroppens akse. Sett gjerne en isopor-bit eller ligninge bak batteriet for å trimme vektbalansen. Min King2 var baktung og ble ganske bra kompensert da jeg fikk flyttet batteriet noen cm. fremover! Dette sjekker du ved å holde heliet etter flybaren når disse står vinkelrett ut til sidene. Da skal helikopteret helst ikke tippe noen vei fram- eller bakover.

Halerotoren skal rotere med klokka når du ser på maskinen fra venstre side.

Hvis motoren din er standard kan det være en idè å kikke etter et børsteløst oppsett, den børstemotoren som kommer med helikopteret er crap og ryker sikkert en gang i nær framtid... Da får du også mere krutt og lengre flytid!
    Last edited by Aceman; 05-11-07, 13:59.
    T-REX 600E
    Thunder Tiger MiniTitan
    HK-450
    En kul Crawler
    Hitec Aurora 9

Comment

• Mademan
      • Apr 2007
      • 1086

ET raskt tips til batt. festing

Hvis du vil ha stabilt helikopter så fester du det nede (hvis det er mulig) og hvis du vil ha repsons fort og litt "vaglete" (mere 3d) fest det høyere
      Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

Working...