Unconfigured Ad

Collapse

Hvilket helikopter skal jeg velge?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Anders Moen
    • Aug 2007
    • 129

Hvilket helikopter skal jeg velge?

Hei!

Skal ha et lite helikopter,som passer til innekjøring i gymsal (har hørt at den salen var litt liten for fly), så da ser jeg etter noe som bare er billig, helst ikke rtf, da jeg ikke vil ha flere radioer (har en Hitec Optic 6 som skal brukes)

Noen som har noen? Pris innenom 0-2000 (hvis helikopteret kommer uten mottaker og sånn, så vil prisen fortsatt være opptil 2000), men litt over gjør ingenting

takk for hjelp
    Mvh,
    Anders Moen
  • Anders Moen
    • Aug 2007
    • 129

Ingen som har noen forslag? Har fått et tilbud på en lama v4, men jeg er egentlig ikke så begeistret for de der med sånne kontraroterende(?) roterer...
    Mvh,
    Anders Moen

Comment

• Mademan
      • Apr 2007
      • 1086

Jeg hadde anbefalt en T Rex, men den blir fort ganske dyr. Så mange har sakt mye bra om Belt CP. Men husk å ikke kjøp egen motor bak, det er er ikke anbefalt for noen! (som på Honey Bee cp2)

Belt CP - Elefun - Utrolig Bra service, men utsolgt

HeliDirect has a huge selection of RC helicopters, helicopter toys and remote control helicopter. Get ultra fast shipping times direct to your door.

T-rex 450 Se V2 (utorlig bra etter min erfaring, og mye bra omtale)

HeliDirect has a huge selection of RC helicopters, helicopter toys and remote control helicopter. Get ultra fast shipping times direct to your door.

Belt Cp fra heli direct. veldig bra butikk! Sender inimellom med drops også!

håper dte hjalp litt.
      Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• Mathias
        • Feb 2007
        • 1122

Hvis det er for lite til å fly depronkjafs inne i hallen, så er vel en T-Rex 450 i største laget også... hvis du har tenkt å fly, da, ikke hovring.

Hva med denne lille tassen?: http://www.readyheli.com/203910_Gaui...F_p/203910.htm

Si i fra hvis det er aktuelt, så kan vi hjelpe deg med valg av elektronikk.
        Mathias
        Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

Comment

• Mademan
          • Apr 2007
          • 1086

brushless motor (4800kv)

vakke dne ganske kraftig ?
          Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• Tintin
            • Jan 2005
            • 4631

Kv angir bare turtall per volt, sier lite om kraft.
            Motorene i mine store helier har mye mer kraft enn i de små men likevel bare ca 1/3 av kv verdien.

Hva slags kv man skal ha avhenger av gearing. Jeg startet å fly TRex 450 med en 2800kv motor, nå har jeg 3550, mange bruker 3700 og noen over 4000. Gearingen må da tilpasses slik at rotorturtallet bli omtrent det samme uansett motor.

Comment

• Anders Moen
              • Aug 2007
              • 129

Takk for svar alle sammen

Skal tenke på det, men sånn det ser ut nå så tror jeg kanskje det blir en Twister CP V2 fra impx..er det sånn at det går ann å bytte krystall til kanal 70 (hvis det ikke er det fra før) og så bruke min egen radio, istedet for den som er med?
              Mvh,
              Anders Moen

Comment

• muff
                • Oct 2006
                • 855

Hør når du kjøper om du kan få kanal 70, mulig de har det på lager, kan jo også høre om du kan få kjøpt uten radio?
                T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
                Yak 54 m ASP65
                Depron vrak ;)
                masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

-- Ronny --

Comment

• Anders Moen
                  • Aug 2007
                  • 129

Da har jeg fått kjøpt en Walkera #35 Z400 (eller noe sånt) av brukeren lancair
                  Mvh,
                  Anders Moen

Comment

Working...