har egentlig ikke behov for vanvittig avansert lader da jeg flyr fuel heli, men har på følelsen at veggladeren jeg benytter ikke er helt bra for batteriene. har sett på Hyperion EOS0606i AD 6S 6A og Bantam e-Station BC6, disse har begge både 220v og 12v, dette er noe jeg inbiller meg er praktisk. er ikke sikker på om jeg har lyst til å kjøpe strømforsyning også. noen som har erfaringer eller synspunkter på disse laderne?
Unconfigured Ad
Collapse
valg av lader
Collapse
X
-
Tags: None
-
Jeg har 2stk. Bantam e-Station BC6 og er kjempefornøyd med dem.
Lett å bruke og bra med overganger til balanserer i laderen en tilgjengelige.
Hyperion laderen har jeg ikke så den får andre uttale seg omAmund Gårdhammer
www.ringerikemfk.com -
Har E-Station og er meget fornøyd med den, og har aldri prøvd Hyperion.Hilsen Rune Marcussen
MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
---------------------------------------------------------------------------
Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!Comment
-
Comment
-
Jeg har 4stk. ladere som jeg bruker og en med 2 utganger å utganen 2 er kun til pynt på den laderen en isl 6-330 d.
Skal du ha en bra lader med flere utganer så blir det kostbart . Så da kan en like gått kjøpe flere ladere for å få ned lade tiden.Amund Gårdhammer
www.ringerikemfk.comComment
-
Tamazo 220/12v laderen som Rotorsport selger for overkant av 800 er det beste jeg har sett med tanke på verdi og finesser. Ville kjøpt en selv hadde det ikke vært for at jeg har en prima graupner lader.
Ellers synes jeg ISL 330 fra Schulze er prima vare. Thorbjørn & Kåre selger dem veldig rimelig.MVH
Jon Gunnar WoldComment
-
Hei
Hvis du bare skal lade mottager batterier, så er en vanlig vegg lader helt OK.
Bruk pengene på noe annet . . .Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment