Unconfigured Ad

Collapse

Futaba 9C Super Synth vs. 9C Super STD

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KoSl
    • Dec 2007
    • 97

Futaba 9C Super Synth vs. 9C Super STD

Er nybegynner med heli, har howret runt med en Twister Hawk Army noen uker nå og har blitt bitt av heli-basillen...

Har bestemt meg for å kjøpe en Raptor 50 Titan, men er usikker på radioen jeg burde velge.
    Sammenligner litt priser på "heli-pakker" osv. på nettbutikker og det ligger på mellom 10 - 12.000,-

Var innom en butikk i dag, han anbefalte meg ikke å kjøpe Futabas "super synth" pga. det ikke var helt optimalt og stabilt ennå, stemmer denne påstanden? og er det smart for fremtiden å velge radioutstyr som opererer på 2,4ghz?

Tips på butikker/nettsteder som leverer ovennevnte ustyr rimeligere enn andre motas med takk!!!
    Kjell Ove
    Lillehammer MFK

CMP Super Chipmunk
    ESM Cessna 185
    Raptor 50 T
    CMP Cessna 182 ---I Eske!---
  • Litespeed
    • Jun 2005
    • 1064

Heisan
    Har flydd mange forskjellige modeller både store bensinfly og helier med min Futaba 9c Super med syntmodul og har aldri hatt noe som helst problem, så dette er nok et sikkert kjøp, men tenker man fremover så er det nok 2,4 gigahertz som er tingen.
    Har en Futaba 12 kanalers FG 2,4ghz i bestilling nå...
    Øyvind

www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

Comment

• Stin
      • Jan 2007
      • 629

hei jeg hadde futaba 9c super synth, og de er en knall radio den bruker 35mhz og er optimalt og så stabilt de går ann og få. så jeg vil ikke si att den påstanden er riktig, men ville nok ha kjøpt en radio som opererer med 2.4ghz på grunn av du slepper og høre med di andre på stripa hvilken frekvens di flyr med+att vist noen skrur på radioen sinn med samme frekvens du har når du flyr får du fort problemer. med 2.4 slepper du dette. selv har jeg kjøpt futaba 7c 2.4ghz og er kjempefornøyd med den radioen. jeg ville ha snakket med elefun i grimstad og spurt om en pakke pris på en komplett raptor med en 7c radio eller en spektrum dx7 radio
      mvh Stin
      Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
      På vei inn i Hangaren.
      Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

Comment

• KoSl
        • Dec 2007
        • 97

Burde gå for en 7C da kanskje?
        Kjell Ove
        Lillehammer MFK

CMP Super Chipmunk
        ESM Cessna 185
        Raptor 50 T