Unconfigured Ad

Collapse

honey bee cp2 reservedeler

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • j-3 cub
    • Oct 2006
    • 40

    #1

    honey bee cp2 reservedeler

    hei, jeg er en nybegynner som akkurat har kjøpt meg honey bee cp2. det jeg lurer på er hvilke reservedeler jeg burde å kjøpe? noe som knekker fort eller slites ut? takk for svar.
  • j-3 cub
    • Oct 2006
    • 40

    #2
    anyone????????

    Comment

    • Aerial
      • Sep 2007
      • 263

      #3
      treningsunderstell er kjekt å ha, hvis du ikke har dette fra før av...
      ellers er rotorblader en fin ting å ha liggende, både til hoved og halerotor.
      Tannhjul kan vel kanskje være kjekt å ha? vil tro disse får seg en smell ved evt. krasj....
      kan jo også nevne at det er mange som har hatt problemer med halemotoren på disse helikopterene, om det kommer av stygge krasj eller om motoren rett og slett er dårlig vet jeg ikke...
      -= www.samundsen.net =-

      Comment

      • JanFredrik
        • Sep 2006
        • 491

        #4
        Originally posted by Aerial
        treningsunderstell er kjekt å ha, hvis du ikke har dette fra før av...
        ellers er rotorblader en fin ting å ha liggende, både til hoved og halerotor.
        Tannhjul kan vel kanskje være kjekt å ha? vil tro disse får seg en smell ved evt. krasj....
        kan jo også nevne at det er mange som har hatt problemer med halemotoren på disse helikopterene, om det kommer av stygge krasj eller om motoren rett og slett er dårlig vet jeg ikke...
        Motoren er rett og slett dårlig...
        Jan Fredrik Bjordal
        www.JetsOfBergen.no

        This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

        Comment

        • bjeff
          • Jul 2007
          • 2010

          #5
          Servoene ryker lett ved krasjer.
          Anders Eiebakke
          90078513

          Comment

          • Java
            • Jun 2004
            • 168

            #6
            Akslingen eller hva det heter, mellom blad holderne blir fort bøyd hvis en kræsjer med rotoren. Tror det er den på bildet her



            Og da følger gjerne Rotor Head set etter med å bli ødelagt

            Comment

            • JanFredrik
              • Sep 2006
              • 491

              #7
              Hovedakslingen blir lett bøyd, kjekt å ha litt ekstra linker, som sagt, en motor el. 2 ekstra. Og masse hovedblader!
              Jan Fredrik Bjordal
              www.JetsOfBergen.no

              This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

              Comment

              Working...