Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ramme og "hoved"tannhjul Honeybee CP2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ramme og "hoved"tannhjul Honeybee CP2

    Har crasha med CP2en og ramma knakk like ved halebommen, pluss at motor forskjøv seg litt noe som har ført til at noen av tennene på det store "hoved"tannhjulet eller hva det nå heter er nedslitt. Delene har ankommet fra elefun, og nå lurer jeg på om det er noen smarte måter og demontere helikopterert på og spesielt om hvordan jeg løsner hovedtannhjulet fra hovedakslingen. Når jeg snur heliet oppned ser det ut som det er en slags låsepinne/bolt som går på tvers av hovedakslingen og sitter i hovedtannhjulet. Hvordan løsner jeg den?

  • #2
    les manualen din...?
    -= www.samundsen.net =-

    Comment


    • #3
      det sitter en splint i rotorhode som også går i akslingen, fjern den med en tang og ta av linkene fta setvoene så kan du løfte av hele rotorhodet, så er det en slags hjulstopper med en settskrue oppe inntil ramma ta av den så kan du bare dytte hele akslingen ned og tannhjulet opp så detter pinnen ut.

      håper dette hjalp noe
      Joakim L. T. 94-Modell
      ---------------------------------------------------
      Aeroworks - Extra 300
      Extreme Flight - Yak 54E Profile
      Crrc-Pro GF26I
      EG - Yak 54 26cc
      Kyosho - Edge 540 .50
      C Goldberg - Cub med flottører
      OMP - Katana V2

      those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all

      Comment


      • #4
        Det hjalp en hel del! Var svar akkurat i den gata jeg var på jakt etter. Skal prøve med fornyet mot

        Comment

        Working...
        X