Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Går det an å bruke hitec sine HS5625 til servoer til en raptor titan(er under læreperiode enda og vil nok være dær ei stund) eller bør eg gå for hitec HS5965.
Eller er det andre eg bør satse på? Evt hvorfor?
Børge G Hansen
Futaba 10C 2.4FASST
Optic6
C17E
Dassler
T-Rex
T-Rex 600 N Pro
U-CAN-DO 46
Cessna Cardinal
Cessna 182 skyline
cap 232 27% alitalia
edge 540 vince
Futaba 9252 er noen knall servoer, men hvis du ikke skal fly 3D, men kanskje bare hvore og fly rundt anbefaler jeg deg noen billigere servoer. For til den tiden du har "vokst" deg stor nok til å kunne fly 3D med 9252 eller 9255 så har du antagelig ødelagt de billige servoene. Det kan fort gå en servo eller to i en smell hvis du er riktig uheldig.
Futaba 9252 er noen knall servoer, men hvis du ikke skal fly 3D, men kanskje bare hvore og fly rundt anbefaler jeg deg noen billigere servoer. For til den tiden du har "vokst" deg stor nok til å kunne fly 3D med 9252 eller 9255 så har du antagelig ødelagt de billige servoene. Det kan fort gå en servo eller to i en smell hvis du er riktig uheldig.
Så tenk også på det.
Og hva anbefales av de litt rimeligere?
(noen av de eg har nevnt tidligere?)
Børge G Hansen
Futaba 10C 2.4FASST
Optic6
C17E
Dassler
T-Rex
T-Rex 600 N Pro
U-CAN-DO 46
Cessna Cardinal
Cessna 182 skyline
cap 232 27% alitalia
edge 540 vince
Det som er viktig når du velger servo til en titan er at du har en som er kjapp på trottel. Helst like servoer til aileron, elevator og pitch. Servoene bør være digitale. Til halen bruker du den som følger med GY401.
Min mening er at du ikke merker forskjell på en S3050 og en 9255 de første 50 turene.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment