Unconfigured Ad

Collapse

Art-tech Radio Og Simulator

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tervueren
    • Jan 2008
    • 5

Art-tech Radio Og Simulator

Jeg har kjøpt en Comet 500, som skal være en kloning av T-rex. Jeg har gjort forsøk på å få satt opp radioen (art-tech) mot FMS simulatoren, men jeg får det ikke til. Kjører da Windows XP. Har fulgt de forklaringer, som fulgte med helikopteret, men det vil seg ikke. Lurer også på kabelen mellom radio og pc. Det er minijack plugger i begge ender. Er det noen som kan forbarme seg over en stakkar og fortelle meg hva jeg gjør feil, eller, om jeg har gjort et dårlig kjøp, siden det ikke virker som om jeg får det til?

Samtidig, så har jeg en kollega, som ønsker å vite, om det finnes butikker i Norge, som forhandler T-rex 450 se v2 helikopter. Han ønsker å bygge det selv. Og vil helst handle av en butikk.
  • Mathias
    • Feb 2007
    • 1122

Har selv ikke hatt noe hell med dette selv.

Kan svare på det andre spørsmålet ditt. Align T-Rex 450SE V2 (og hele den andre Align-serien - 600, 600N 500) kan fåes kjøpt på www.elefun.no.
    Mathias
    Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

Comment

• Mademan
      • Apr 2007
      • 1086

tror FMS er begrenset til USB porter...ikke 100% sikker, men slet me då koble andre radior til den og ga til slutt opp selv.
      Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• rofla
        • Nov 2006
        • 170

Jeg har ikke prøvd med Art tech radio, men med mini-jack plugg så skal den inn på enten line-in eller mic ingang på lydkortet. Man må da bruke smartpropo plus programvaren for å få det til. Har dere prøvd det?

Comment

• Mademan
          • Apr 2007
          • 1086

nei..funker dette for realflight g3,5 og dx7 og?
          en kompis har noe lignende, men jeg har aldri skjønt helt hvordan
          Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• rofla
            • Nov 2006
            • 170

For Realflight funker det ikke med smartpropo plus, da denne er avhengig av at du kobler radioen gjennon realflight sitt interface. Men det funker på FMS og andre simulatorer som ikke krever egne interface med kopibeskyttelse. DX7 vet jeg ikke noe om. Du må selvfølgelig tilpasse signalnivåene på line- eller mic-ingangen i Windows kontrollpanel og kalibrere joystic i Windows.
            Dette fungerer godt med radioen som følger med Wilga 2000. (Den er ikke brukbar til noe annet i alle fall.)
            Last edited by rofla; 30-01-08, 12:30.

Comment

Working...