Announcement

Collapse
No announcement yet.

Micro/inndendørs heli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Micro/inndendørs heli

    Hei eksperter.

    Er fortsatt veldig ny, men har gått lei av E-Skyen og brukt såpass mange timer på simulator at nå er en T-Rex 450 på vei til meg.

    Men i tillegg vil jeg ha et "lite" - av høy klasse/kvalitet.

    JR's Parkmite ser jo gøy ut, men lite info om den her og er vel gammel/utgått.

    Er det andre som har tips om noe for innendørs bruk (primært) og av høy kvalitet? E-Sky osv. er ikke interessant - jeg tenker på noe kulere



    På forhånd takk for gode tips.

  • #2
    Kan vel anbefale en 400 eller lignende (Har ikke prøvd denne selv., men folk sier den absolutt duger)
    Men hadde det vert til inne bruk hadde nok jeg holdt meg til Blade CX eller Lama, de er tryggest, du får jo ikke gjort så mye mere en de kan ikke, med mindre du bor i en gymsal
    Go Lower! Lower.... To Low!

    Comment


    • #3
      Hei, jeg tenker "gymsal" - ikke en bod...

      Jeg ser for meg noe "upscale" - ikke noe billig plast eller ei leke for en 8-åring. Misforstå meg riktig nå...

      Som sagt så så Parkmite meget spennende ut.

      E.

      Comment


      • #4
        Er ikke T-rex 450 ideell for "gymsal" ?

        Comment


        • #5
          Originally posted by kaiove84 View Post
          Er ikke T-rex 450 ideell for "gymsal" ?
          Den kan bli litt stor, men funker fint
          Go Lower! Lower.... To Low!

          Comment


          • #6
            Det som er med 450'n er at den kommer så fort opp i fart, så veggene i en gymsal kommer plutselig så forbasket nærme
            Mvh
            Bjørn Tore Espevik

            Team Visa...

            Comment


            • #7
              En gymsal og t-rex må være helt topp til hovringsøvelser. Begynner man å avansere til mer krevende øvelser, så kan nok en gymsal bli litt liten. Jeg flyr T-Rexen min indoor, men synes det bør være hanball size på hallen hvis man skal få til litt sikkelig trening.
              Geir G
              -----------------------------
              T-Rex 600N Pro VBar
              Raptor 50 Titan
              T-Rex 450SE
              Spektrum DX7
              -----------------------------

              Comment


              • #8
                Gaui Hurricane 200 må vel være det "ideelle" her...

                readyheli.com - Dette nettstedet er til salgs! - readyheli Ressurser og informasjon

                Kunne tenkt meg et slikt selv, men må få et annet heliprosjekt i lufta før det kan bli aktuelt.

                Som Bjørn Tore sier; "Det som er med 450'n er at den kommer så fort opp i fart, så veggene i en gymsal kommer plutselig så forbasket nærme".
                Mathias
                Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

                Comment


                • #9
                  Hei hei

                  Her er en link med noen kule helikoptere med god kvalitet(ser hvertfall sånn ut)

                  404 - File or directory not found.
                  Azkiboy


                  "Når du først har blit bitt av RC Basillen så blir du aldri frisk"

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mathias View Post
                    Gaui Hurricane 200 må vel være det "ideelle" her...

                    readyheli.com - Dette nettstedet er til salgs! - readyheli Ressurser og informasjon

                    Kunne tenkt meg et slikt selv, men må få et annet heliprosjekt i lufta før det kan bli aktuelt.

                    Som Bjørn Tore sier; "Det som er med 450'n er at den kommer så fort opp i fart, så veggene i en gymsal kommer plutselig så forbasket nærme".
                    Denne har vist veldig lav kvalitet og dårlig passform i delene (når man bytter de ut). Ganske mange som har klagd på dette helikoperet på flere måter, kanskje bedre med en blade 400?
                    Go Lower! Lower.... To Low!

                    Comment


                    • #11
                      Gaui 200 Hurricane

                      Må bare si at dette er et utrolig morsomt heli. Har et som har flydd en 25-30 turer og er veldig godt fornøyd med det. Passer nok bedre i en gymsal enn en 450. Har ikke hatt problemer med noe av "stock" delene og det flyr veldig stabilt og bra. Har ikke flydd helt vilt men vanlig sportsflyving med loop/roll. (har en god del expo og lite utslag på swash enda da). Ble vel følsomt for mine flyegenskaper da jeg satte den opp lik MiniTitanen min. Da kunne det loope rundt seg selv inni på hobbyrommet.

                      Krever nok litt mer justering/kunnskap enn å få en 450 stabil og fin og er nok ikke å anbefale som første heli da det er veldig lite og noe krongelte i forhold til 450 str. Som mitt første heli bygget jeg en MiniTitan som jeg er veldig fornøyd med. Har en Trex 600e også og nå denne lille tassen som siste tilskudd.

                      Men som sagt anbefaler jeg ikke Gaui 200 som første heli. Gå for en Trex 450 eller en Mini Titan. Du kommer antagelig som resten av oss til å ende opp med flere i forskjellige størrelser uansett he he, Blir avhengig av dette
                      * Erland *
                      -----------------

                      E325 Mini Titan
                      Raptor 50v2-"solgt"
                      Trex 600e
                      Gaui 200 Hurricane
                      Spektrum Dx7

                      Comment

                      Working...
                      X