Announcement

Collapse
No announcement yet.

T-rex 450 som ikke vil stå i ro....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Synd. Jeg kjenner til de landingene der. Ta med "delene" på fredag så kan vi se over og eventuelt anbefale deler du bør bytte til bling.
    Vi har utallige krasj bak oss og har etterhvert erfart hvilke som bør byttes for å gjøre krasj skadene mist mulige.

    Rossi
    Alt kommer ned....

    Comment


    • #17
      her er en fin liste:


      -Gorilla Gear (Nesten uknuserlige... www.rchover.com )
      - Stål hode <- Anbefales veldig
      - Halen har en tendens til å gå, men det er litt vansklig å forebygge
      - Flybar blir ofte bøyd (aliminum) , så den bør du og ha med en ekstra
      - Husk å se etter de 2 som støtter halen! mine datt ut ved nesten ver eneste krash og en dag glemte jeg å se etter dem, og da mistet jeg dem


      Det var vel stort sett det som ble ødelagt når jeg styrtet..
      Lykke til videre!
      Go Lower! Lower.... To Low!

      Comment


      • #18
        Jeg kommer på fredags samling i Hakkipannen, og ja, jeg har også vært der. For min del var jeg ikke klar over at et par av linkene var så harde at de knapt kunne flytes med fingrene, langt mindre en stakkars servo!

        Ta turen innom på fredag, og du vil garantert ikke angre. Forskjellen på et godt oppsatt helikopter og et dårlig er uendelig stor. Videre ryktes det om simulator på storskjerm, så der får du mulighet til å teste litt uten å måtte svusje visaen etterpå

        Comment


        • #19
          Originally posted by Hanzo View Post
          Jeg kommer på fredags samling i Hakkipannen, og ja, jeg har også vært der. For min del var jeg ikke klar over at et par av linkene var så harde at de knapt kunne flytes med fingrene, langt mindre en stakkars servo!

          Ta turen innom på fredag, og du vil garantert ikke angre. Forskjellen på et godt oppsatt helikopter og et dårlig er uendelig stor. Videre ryktes det om simulator på storskjerm, så der får du mulighet til å teste litt uten å måtte svusje visaen etterpå

          Hakkipannen? Hvor er det?
          Simulator på stormskjerm hørtes artig ut!

          Sjekka ut siden nå..Synd det er så lang unna..Virket som er triverlig gruppe
          Last edited by Mademan; 05-02-08, 18:55.
          Go Lower! Lower.... To Low!

          Comment


          • #20
            Er det bare fredagen det er samling der nede?
            Lurte på en tur til sandnes til helgen
            Mvh
            Bjørn Tore Espevik

            Team Visa...

            Comment


            • #21
              Da er det avgjort, fredagskvelden tilbringer jeg med hakkipannen... Etter å ha kikket på hjemmesiden synes jeg å dra kjensel på et par også, men klarer ikke å plassere de..... Mens jeg venter på nye deler får jeg slå i hjel tiden på simulatoren (som jo var det jeg egentlig burde gjort i lunchen i dag i stedet for å gruse helien min...) Setter stor pris på at dere har lyst å hjelp meg i gang!
              Olav.......

              Comment

              Working...
              X