Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pitch Belt-CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by joar_92 View Post
    da jeg byttet drev, satte jeg det drevet med enveislageret oppå det ute. fann så en hammer og en bolt som jeg slo enveislageret igjenom med. litt dårligt forklart kanskje.
    viktigt at drevene ikke tar borti noe når du slår! da kan du knekke det!
    da får jeg prøve det..
    -= www.samundsen.net =-

    Comment


    • #17
      Originally posted by Aerial View Post
      da får jeg prøve det..
      fikk du det til?
      mvh Joar Ulgenes

      Diverse som svever oppe i det Blå.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Aerial View Post
        sitter nå og skal montere nytt main-gear på belt'n, men har selvfølgelig dukket opp et lite "problem".
        Hvordan gjør dere det når dere skal sette inn enveislageret i drevet? Går vel ikke å banke på plass, da ryker vel hele plastikkdrevet?
        Det beste for lageret er om du presser det inn. Har du tilgang på en skrustikke e.l. lager/finner du deg noe som passer diameteren på lageret og presser det forsiktig inn til det er på plass. Kule/rulle lager liker dårlig å bli banket på, og aller helst bør du presse bare på ytter-ringen, slik at selve rullene ikke får noen belasting. Om du presser på inner-ringen, er det rullene som får all belastingen i det du presser det inn, og levetiden forkortes betraktelig, i værste fall ødelegge det med en gang. Og enda værre blir det om du banker det inn.
        Atle Østereng
        Oslo og Omegn Modellhelikopter Klubb
        Msn: a_ostereng@hotmail.com

        T-rex 450 SE V2
        Spektrum DX7
        GY401 m/S9257
        3 x HS-65MG

        Comment


        • #19
          Originally posted by Atle View Post
          Det beste for lageret er om du presser det inn. Har du tilgang på en skrustikke e.l. lager/finner du deg noe som passer diameteren på lageret og presser det forsiktig inn til det er på plass. Kule/rulle lager liker dårlig å bli banket på, og aller helst bør du presse bare på ytter-ringen, slik at selve rullene ikke får noen belasting. Om du presser på inner-ringen, er det rullene som får all belastingen i det du presser det inn, og levetiden forkortes betraktelig, i værste fall ødelegge det med en gang. Og enda værre blir det om du banker det inn.
          fikk på plass lageret etter mye knot, men nestegang blir det skrustikke ja...
          -= www.samundsen.net =-

          Comment

          Working...
          X