Announcement

Collapse
No announcement yet.

E325 MT - Waypoint 92SH servo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E325 MT - Waypoint 92SH servo

    Hei.

    Mitt første heli byggeprosjekt nærmer seg flydag (E325 Mini titan), yay!. Har stort sett bare elektronikken igjen og i den forbindelse har jeg strandet litt på ett servo problem. Jeg valgte å bruke Waypoint 92 SH til cyclic siden det virket som om disse servoene virket greit for de som testet dette heli´et for elefun.no.

    Ifølge manualen skal linkene monteres 12.5mm ifra senter av servhornet. Ingen av hullene i de medfølgende servohornene holder denne avstanden og jeg er litt skeptisk til å borre nye hull fordi "veggen" i mellom de eksisterende hullene og det nye hullet blir veldig tynn.

    Vet noen om servohorn ifra andre produsenter passer på Waypoint servoene? Vet noen hvor viktig det er att hullet til kulelinken er helt nøyaktig i den avstand som TT anbefaler? Har jeg litt "slærkemonn" i forhold til denne avstanden (senter av horn - kulelink) liksom?

    Takknemlig for hjelp og tips!
    Thunder Tiger Mini Titan E325
    Thunder Tiger Mini Titan E325 SE
    Align T-Rex 500 CF
    Gaui Hurricane 200 PRO

  • #2
    bruk de nærmeste innerste du. Det er bare snakk om utslag, er du nybegynner trenger du jo ikke akkurat kjempemasse av det...... Jeg monterte min kule sånn cirka, funker som bare det.
    Jan Fredrik Bjordal
    www.JetsOfBergen.no

    This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

    Comment


    • #3
      Takk!

      Da prøver jeg meg på det som ett utgangspunkt. Regner med att det viktigste er att det er likt ifra side til side?!
      Thunder Tiger Mini Titan E325
      Thunder Tiger Mini Titan E325 SE
      Align T-Rex 500 CF
      Gaui Hurricane 200 PRO

      Comment


      • #4
        Lengden mellom festet til hornet og kula burde være lik på begge sider ja. Ellers får du mer utslag fra ene siden, og det er lite heldig
        Mvh
        Arthur Olaisen

        Don't forget the Loctite, Bob

        Comment

        Working...
        X