Unconfigured Ad

Collapse

Blade 400 eller Hirobo S.R.B Quark

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • newborn
    • Mar 2008
    • 14

Blade 400 eller Hirobo S.R.B Quark

Har hatt en Blade CX2 med extended shaft, andre rotorblader ++ en stund nå, og er klar for noe nytt. Jeg ønsker ikke å fly 3d, bare fly litt rundt (ute). Quark'en (http://model.hirobo.co.jp/english/index.html)
    virker interesant, men isopor i bladene, vet ikke helt. (men skjønner hvorfor, de har det) Så vidt jeg forstår kan jeg kjøre sport mode på blade, og da flyr den ikke 3d??. er jo fortsatt nybegynner, så kanskje blade 400 blir litt heavy? Er bare 1000,- i prisforskjell. Noen som kan tipse meg litt her?
  • Stin
    • Jan 2007
    • 629

hadde kjøpt blade 400. brunnen til de er blant annet pris på delene, blade delene er billigere og dette helikopteret kan du utvikle deg på mye lengere en hirobo`en bladen kan flyes helt med helt vanlig eller 3d funker fint til begge fly stilene.+ at til blade følger de med en veldig god sender til som du kan bruke til flere helikoptere eller fly, den senderen har full rekkevide.
    mvh stin
    Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
    På vei inn i Hangaren.
    Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

Comment

• Mademan
      • Apr 2007
      • 1086

1+ Blade400.

Kjent (lett å få hjelp) og grei å sette opp for en nybegynner. Og du kan utvikle deg på den
      Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• jotto
        • Jul 2007
        • 3060

Originally posted by Mademan
        1+ Blade400.

Kjent (lett å få hjelp) og grei å sette opp for en nybegynner. Og du kan utvikle deg på den
        Men du anbefaler jo ALLTID det dyreste alternativet! ;-D
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• Mademan
          • Apr 2007
          • 1086

Originally posted by joto
          Men du anbefaler jo ALLTID det dyreste alternativet! ;-D
          hehe=P
          Vel, man får hva man betaler for i denne hobbyen, det har jeg erfart!
          Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

Working...