Da var helikopteret i hus etter 3 uker fast i tollen i danmark..
Lurer litt på hva som er normalt å kjøre med når det kommer til Radioen?
Kan jo være litt greit å ha det samme på både simulatoren og helikopteret.
Hva er normalt å ha på høyre hånd og hva er normalt på venstre?
Siden jeg kjøpte ett RTF, var det jo egentli bare å ladde batteriet og skru fast "hovedrotoren", men hvor hardt skal jeg skru den fast?
Prøvde meg på å sette batteriet i helikopteret, og siden jeg var inne i hus fikk jeg min kjære til å holde det fast.
Da jeg selvfølgelig va så "uheldig" å ga gass skjedde det ingenting.. (f..?!.*) Kunne blitt litt morro.
Men hva er grunn til at alt annet fungerte, men rotoren gikk ikke rundt?
Da jeg er helt ny i game trenger jeg all info jeg kan få, og da det bare brukes faguttrykk i dette forumet lurer jeg på om det finnes en ordbok for alle disse ordene som har med helikoter og gjøre.
Sikkert mange dumme spørsmål, og det kommer flere.. men som sagt.. Ny i gamet..
Lurer litt på hva som er normalt å kjøre med når det kommer til Radioen?
Kan jo være litt greit å ha det samme på både simulatoren og helikopteret.
Hva er normalt å ha på høyre hånd og hva er normalt på venstre?
Siden jeg kjøpte ett RTF, var det jo egentli bare å ladde batteriet og skru fast "hovedrotoren", men hvor hardt skal jeg skru den fast?
Prøvde meg på å sette batteriet i helikopteret, og siden jeg var inne i hus fikk jeg min kjære til å holde det fast.
Da jeg selvfølgelig va så "uheldig" å ga gass skjedde det ingenting.. (f..?!.*) Kunne blitt litt morro.

Men hva er grunn til at alt annet fungerte, men rotoren gikk ikke rundt?
Da jeg er helt ny i game trenger jeg all info jeg kan få, og da det bare brukes faguttrykk i dette forumet lurer jeg på om det finnes en ordbok for alle disse ordene som har med helikoter og gjøre.
Sikkert mange dumme spørsmål, og det kommer flere.. men som sagt.. Ny i gamet..
Comment