Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg har ødelagt det store drevet på heliet, og kjøpte nytt gear set. Men når jeg skal montere dette sammen, så får jeg ikke ut lageret at det gamle drevet. Er det noen som har noen trix på lager?
Takker og bukker for hurtig hjelp!
Heiki
-------------------------------------------
Nybegynner --> Pilot som snart skal kræsje
Jeg har bare skiftet på T-rex, men der er det presspasning, slik at du bruke litt makt for å ta det ut, det er ikke mulig å dytte det ut fra baksiden med en pipe eller lignende da?
Joda, det gikk til slutt med makt, men det lageret er ikke mye tess lenger, så jeg får vente til lørdag å kjøpe ett nytt. Må uansett ha verktøy til å få løs bolten mellom rotorbladene. De er blitt skjeve etter kræsjen de og.
Uansett, takk for svar
Heiki
Nybegynner --> Pilot som snart skal kræsje
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment