Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
noen som vet om en billig og pålitelig webshop? nå er jo dollaren så lav, så kanskje greit å kjøpe litt utenlands.
Jeg er ute etter billige men ok batterier? Men er litt usikker på størrelsen, om de vil passe i en Belt cp. Så om noen har kjøpt batterier som passer, gi lyd!
Jeg har meget bra erfaringer med espritmodel.com. Husker jeg fant den sjappa her i en lignende tråd. Vet ikke om den Belt´en, men de har massevis av batterier.
Kommer litt ann på hva du kjøper for det virker som om de fleste har både billige og ikke fullt så billige varer. Har handlet en gang hos helikraft.com, det var meget billig, ta en kikk, du kan enkelt gjøre om prisene til norske kroner i en "pull down" meny på høyre side.
Thunder Tiger Mini Titan E325
Thunder Tiger Mini Titan E325 SE
Align T-Rex 500 CF
Gaui Hurricane 200 PRO
Jeg handler ofte hos RCPowerSupply.com Disse har jeg funnet ut er de billigste på stort sett det meste. Er meget raske også. maks 2 dager fra bestilling så er det på vei ut.
det er som regel gardermoen som er sinka.
Hei
eg kjøper batteri til Mini Titan her, det tar ca 7/8 dager før det ligger på posten http://www.hobbycity.com/
Enig med Hallingdal, dette er også min leverandør av batterier. Zippybatteriene er av BRA kvalitet. Mine pakker har 10-20 sykler og yter BEDRE en de FP-pakkene jeg har (hatt).
Prisen er jo uslagbar ca 30% av prisene her hjemme.
Anbefalles!
PS. Shopper du nok her får du et spesiellt medlemskap som gir ENDA bedre priser!
Hobbycity er absolutt å anbefale. Men det er en uskrevet regel at du aldri, aldri bestiller noe som ikke er på lager. Det kan til tider ta svært lang tid før produkter kommer på lager.
tusen takk for alle gode tips jeg endte opp med å bestille fra hobby city. de hadde billige batterier ja, og i følge reviews så er de helt ok også Nå får jeg bare håpe de passer inn i min Belt cp. De er 35mm tykke, så det vil bli interessant. heh.
Hvordan er det med toll når man kjøper fra disse stedene?
MVA som er 25 prosent på kjøpesummen (Den oppgitte prisen omregnet til NOK, og desverre trekker ikke tollen fra frakten. Så det blir MVA på hele summen)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment