Unconfigured Ad

Collapse

Børsteløs....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Harris
    • Aug 2007
    • 10

Børsteløs....

Er det noen som kan gi meg en tips...

Har en Esky honeybee kingII som jeg har kjøpt børsteløs oppsett til.EK5-0080.

Byttet ut fartsregulatoren med den som følger med den nye motoren.
    Strøm ledningene passet ikke rett på batteriet så de byttet jeg ut tilkoblingene på.
    Settet den andre rett i den 6ch reciveren som fulgte med heliet nytt.(orginaalen).

Men det skjer ingenting når jeg setter i batteriet, er det noe vesentlig jeg overseer, eller ikke skjønner. Skal nu sies at jeg er noget fersk på dette, men forsto at dette skulle være enkelt og greit.

Alle svar mottaes med takk.
  • bad scientist
    • Oct 2006
    • 1506

Liten sjekkliste...

Er du sikker på at den nye koblingen på batteriet er ok og leder strøm? Med riktig polaritet?
    Står pluggen fra esc til mottager riktig vei, i riktig kanal?
    Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

Steinar B Johansen
    Lillehammer mfk

Comment

• Harris
      • Aug 2007
      • 10

Mener det skal være greit med strøm ledningene.
      Pluggen fra esc, tok jeg bare ut fra den som sto der, og satte inn den nye.

Hår løs snart

Comment

• bobcrocket
        • Apr 2008
        • 1

Har akkorat samme heli, og nesten samme problem.. skifta over til børsteløst opsett.. men nå vil ikke motoren svive, alle servoer funker helt fint..

Comment

• doogledee
          • Jul 2006
          • 452

hmm det kan høres ut som om regulator (ESC) ikke initialiserer seg ordentlig. Ta en kikk i manualen og se om det står noe om dette. Noen regulatorer krever at du raskt drar stikka opp til ful gass og ned igjen rett etter at batteriet er koblet til for å vite hva som er full gass..... men det er ikke sikkert det gjelder for deres regulator. Sjekk litt i manualen som sagt.

Lykke til.
          Leif Bjørgo
          Cirrus-RCFK

Comment

Working...