Hei !
Fint forum
Har da nylig kjøpt meg ett honey bee king 2 heli. ( som første heli ) hehe
Har hatt ett par veldig vellykket flygeturer, og er rimelig fornøyd med alt av justeringer jeg har gjort, eneste som jeg plages litt med, er at når jeg tar av dreger heli'n litt mot venstre.
Den tilter ikke, men glir liksom helt horisontalt mot venstre.. noe jeg kan justere for og bli kvitt dette ? justering av servoer på hovedrotor kanskje ?
Litt annet jeg lurer på..
Vurderer brushless motor, hvordan blir fly egenskapene for en nybegynner med dette.
vanskeligere/lettere ?
Batteri, hva er max jeg kan kjøpe med tanke på vekt, og mah.. ( org motor )
Ang batteri, hva er laddetid på ett org batt. ( 11.1 1000mah) ?
står i bruksanvisningen at det ikke må ladde mer enn 2 timer max..
Men etter 2+ timer blinker det enda i ladde lyset.. :/
Nok ett spørsmål.. hehe
På sender'n, er det en bryter som heter 'gyro switch', har enda ikke klart og finne ut va den er til, og finner heller ingenting om den i instruksjonsboka..hmm
Mange spørsmål her. hehe
Takker for alle svar
Fint forum

Har da nylig kjøpt meg ett honey bee king 2 heli. ( som første heli ) hehe
Har hatt ett par veldig vellykket flygeturer, og er rimelig fornøyd med alt av justeringer jeg har gjort, eneste som jeg plages litt med, er at når jeg tar av dreger heli'n litt mot venstre.
Den tilter ikke, men glir liksom helt horisontalt mot venstre.. noe jeg kan justere for og bli kvitt dette ? justering av servoer på hovedrotor kanskje ?
Litt annet jeg lurer på..
Vurderer brushless motor, hvordan blir fly egenskapene for en nybegynner med dette.
vanskeligere/lettere ?
Batteri, hva er max jeg kan kjøpe med tanke på vekt, og mah.. ( org motor )
Ang batteri, hva er laddetid på ett org batt. ( 11.1 1000mah) ?
står i bruksanvisningen at det ikke må ladde mer enn 2 timer max..
Men etter 2+ timer blinker det enda i ladde lyset.. :/
Nok ett spørsmål.. hehe
På sender'n, er det en bryter som heter 'gyro switch', har enda ikke klart og finne ut va den er til, og finner heller ingenting om den i instruksjonsboka..hmm
Mange spørsmål her. hehe
Takker for alle svar

Comment