Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har prøvd å lete etter svar på om man bruker gjengelås på skruene til motorfestet. Dette er på min T-Rex 450.
På alt ellers der det er metall skal man jo bruke blå gjengelås, men er litt skeptisk til å bruke den på motoren siden man kan risikere å få lekkasje inn i motoren.
Har prøvd å lete etter svar på om man bruker gjengelås på skruene til motorfestet. Dette er på min T-Rex 450.
På alt ellers der det er metall skal man jo bruke blå gjengelås, men er litt skeptisk til å bruke den på motoren siden man kan risikere å få lekkasje inn i motoren.
Da vet nok ikke du hvor mye locktite som skal brukes.
Du tar en LITEN dråpe på skruen, og drar den ut med fingen, slik at locktiten kun er inni gjengene, og bare på et par-tre mm av skruens lengde på sånne småskruer.
Jeg har alltid brukt gjenglås til feste av motoren uten problemer på min 450. Spørs litt hvilket gjenglås du bruker også. Jeg bruker loctite 242 og den stivner og flasser av med tiden. Tanya sin loctite blir til en slags gummi/plast og den kan skape problemer ved å kille motoren. Sist nevte kan du også bruke på plast som ikke tåler vanlig loctite.
Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment