Announcement

Collapse
No announcement yet.

belt cp original gyro og mottaker eller 2,4ghz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • belt cp original gyro og mottaker eller 2,4ghz

    Hei! har tenkt å kjøpe meg en Belt cp, men lurer på om jeg bør bruke den originale gyroen og mottakeren eller kjøpe arf version og kjøpe 6 kanals FASST mottaker til min futabakontroller og en futaba g191/190 gyro? eller eventuelt original gyro og 2,4ghz mottaker?
    Last edited by olle0047; 18-07-08, 16:52.

  • #2
    Er det riktignok stor forskjell på HB CP2 som jeg har og Belt CP, men jeg tror jeg hadde gått for ARF og putta inn noe utstyr du kan stole på.
    Honeybee CP 2

    Comment


    • #3
      Mitt radioutstyr, det som fulgte med virker veldig nervøst....hvis jeg kan si det slik.....det virker som det hele tiden mottar signaler....rett og slett småvibrering hele tiden. Av tidligere erfaring med radiosett så tror jeg nok jeg også ville og kanskje kommer til å rive ut det orginale billige greia som er i E-sky king2 min og ersatte det med noe annet, men siden dette bare da er mitt lekeheli fram til jeg får ny helipakken så blir det sikkert ikke fra øverste hylle annet en en god gyro med medfølgende servo.
      2.4 ghz blir det uansett i alle fall, såpass har jeg fått med meg på kort tid nu.....
      E-sky king 2/Spectrum DX6i
      Sjm 430 cf/Spectrum DX7
      Walker 4#3b
      +div fly
      Kjetil E. O.

      Comment


      • #4
        Jeg har samme erfaringer med den medfølgende kontrolleren til Belten. Virker som om det fort bli forstyrrelser når helikopteret kommer litt på avstand. Kommer til å bytte radio så snart som mulig.

        Men det fungerer greit til hovering.

        Ørjan...
        Last edited by orjanp; 12-08-08, 00:07.
        Ørjan Pettersen
        Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

        Comment


        • #5
          Var å handlet Spectrum 6 ch 2,4 ghz i dag, gleder meg til å få byttet ut esky radioen på king 2en over helga......
          E-sky king 2/Spectrum DX6i
          Sjm 430 cf/Spectrum DX7
          Walker 4#3b
          +div fly
          Kjetil E. O.

          Comment


          • #6
            Originally posted by keopgaard View Post
            Var å handlet Spectrum 6 ch 2,4 ghz i dag, gleder meg til å få byttet ut esky radioen på king 2en over helga......
            Har du fortalt det til fruen da?
            Hilsen Rune Marcussen

            MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
            T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
            JR DSX9

            Fitjar Modellflyklubb
            ---------------------------------------------------------------------------
            Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

            Comment


            • #7
              Originally posted by keopgaard View Post
              Var å handlet Spectrum 6 ch 2,4 ghz i dag, gleder meg til å få byttet ut esky radioen på king 2en over helga......
              Du får fortelle hvordan overgangen går.

              Ørjan...
              Ørjan Pettersen
              Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

              Comment


              • #8
                Fruen fikk vite det med en gang.....men hun misstenkte at det kanskje kom noen pakker i posten etter denne shoppingen også.....litt strev med å overbevise henne om at det gjorde det ikke.....hehehe....blir nesten som da jeg handlet en sånn mc kopi i liten skala av en superbike sykkel som var lagd i kun 1000 eksemplarer, da jeg kom inn på prisen....tror det var ca 1500 nkr.....lurte hun på om jeg var riktig naglet og vel bevart......hun så helt klart ikke MÅ HA BEHOVET slik jeg gjorde....hehe.

                Uten at jeg nu har fått testet eller skrudd på plass, så tror og håper jeg at den "nervøse vibreringen" blir borte. Men skal komme tilbake når jeg har fått skiftet, eller når jeg har satt sammen det nye king 2 av upgrades parts(som fruen ikke viste om,men nu har full kontroll på)som er bestilt. Trenger vel strengt tatt nesten ikke noen deler fra det gamle foruten halebom,rotorbladene og gyroen.....
                E-sky king 2/Spectrum DX6i
                Sjm 430 cf/Spectrum DX7
                Walker 4#3b
                +div fly
                Kjetil E. O.

                Comment


                • #9
                  Nå blir det skikkelig off-topic, men hvilken sykkel var det?
                  Hilsen Rune Marcussen

                  MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
                  T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
                  JR DSX9

                  Fitjar Modellflyklubb
                  ---------------------------------------------------------------------------
                  Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

                  Comment


                  • #10
                    Ducati 999R
                    E-sky king 2/Spectrum DX6i
                    Sjm 430 cf/Spectrum DX7
                    Walker 4#3b
                    +div fly
                    Kjetil E. O.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by keopgaard View Post
                      Ducati 999R
                      Du får bestille en 1098 nå som den er kommet, da, mye penere sykkel.
                      Hilsen Rune Marcussen

                      MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
                      T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
                      JR DSX9

                      Fitjar Modellflyklubb
                      ---------------------------------------------------------------------------
                      Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

                      Comment

                      Working...
                      X