Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei er det noen som har noen erfaring med denne http://www.elefun.no/elefun4/aspx/ka...69&itemref=204 Jeg har en raptor 30 v1 som er sliten, så tenkte jeg å kjøpe denne å flytte motoren over i den og radioutstyret.
Er det noen som har no menginger eller forslag??
Takker!
MVH Bent Ove L
http://www.nordregate.com
JR 11X
Multiplex Magister O.S 40 LA
Multiplex Magister Elektro
Align T-Rex 250
Align T-Rex 600 Pro
PILOT RC EXTRA 260 30%
Kjenner ikke modellen, men det ser ut for meg at det er en 50 size, og da blir ihvertfall motoren for liten.
Såvidt jeg vet(ikke så mye det da) så er det vel bare Raptor så lager gode 30 size?
hai har denne og har prøvd å fly den med en os32 motor. men den ble slapp og treig. virket som den var alt for tung for motoren. men var stabil og fin med den motoren. har nå tt50 i den og det funker bra
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
Drevene fra raptoren passer rett på tz'n, så det er bare å gjøre som Runar sier. Da er den akkurat som en raptor 30 å fly når du har satt den opp riktig.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment