Unconfigured Ad

Collapse

nybegynnerpakke

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • keopgaard
    • Aug 2008
    • 50

tail boomen på mitt heli er 18 mm i diameter og 55 cm lang ca og i carbon, noen av dere t-rex eiere som vet om tail boomen til t-rex 500 er sånn noen lunde lik i lengde og diameter og i aluminium? i alle fall i diameter, lengde kan man kutte så om den er lengere så er ikke det noen krise...
    E-sky king 2/Spectrum DX6i
    Sjm 430 cf/Spectrum DX7
    Walker 4#3b
    +div fly
    Kjetil E. O.

Comment

• Illusion
      • Jun 2008
      • 703

ca 16mm i diameter og 46cm langt

Comment

• Aceman
        • Apr 2007
        • 168

Keopgaard; kan du ikke legge meg til på MSN så kan jeg hjelpe deg litt derfra? min epost er palarnenygaard (at) hotmail.com
        T-REX 600E
        Thunder Tiger MiniTitan
        HK-450
        En kul Crawler
        Hitec Aurora 9

Comment

• keopgaard
          • Aug 2008
          • 50

Ser det er større batteri å få tak i, bruker 2 stk 2200 mah 11.1v nu i sjm helien, men ser jo at det finnes batteri opp til 5000 mah om ikke høyere i alle tilgjengelig volt nesten , har det det noe å si om jeg feks bruker 2 stk 11.1 v og feks 3500mah....vil jeg ikke bare få lengere flytid?

Regner med at prisen for noe spiller inn med tanke på str på batteriet.....
          Sjm 430 cf/Spectrum DX7
          Walker 4#3b
          +div fly
          Kjetil E. O.

Comment

• roadrune
            • Jul 2007
            • 2292

Originally posted by keopgaard
            Ser det er større batteri å få tak i, bruker 2 stk 2200 mah 11.1v nu i sjm helien, men ser jo at det finnes batteri opp til 5000 mah om ikke høyere i alle tilgjengelig volt nesten , har det det noe å si om jeg feks bruker 2 stk 11.1 v og feks 3500mah....vil jeg ikke bare få lengere flytid?

Regner med at prisen for noe spiller inn med tanke på str på batteriet.....
            Jo, du vil få lenger flytid, men hvis du har for stort batteri, så blir det for tungt, og heliet vil bli fortungt og tregt.
            Hilsen Rune Marcussen

MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
            T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
            JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb
            ---------------------------------------------------------------------------
            Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

Comment

• Aceman
              • Apr 2007
              • 168

Jeg får god flytid på min med et Hextronic G2 5s 2300 mAh, er usikker på den nøyaktige tida men ihvertfall 7-8 minutter med flyging på idle-up. http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBI...idProduct=4475
              T-REX 600E
              Thunder Tiger MiniTitan
              HK-450
              En kul Crawler
              Hitec Aurora 9

Comment

• keopgaard
                • Aug 2008
                • 50

Har nu gått til anskaffelse av en SJM400(290)-C/F PRO (V3) da king2 legges til side og ser at det blir lenge å vente på deler når det andre heliet ikke er flyvedyktig.
                Håper og tror at det skal bli litt mere kontunitet i flyvingen når det andre heliet kommer i hus, også har jeg fått fingeren ut å bestil flysimulator, endelig!

Ser også at den hobbyen min tar litt av men noe skal man da drive med....
                Sjm 430 cf/Spectrum DX7
                Walker 4#3b
                +div fly
                Kjetil E. O.

Comment

Working...