tail boomen på mitt heli er 18 mm i diameter og 55 cm lang ca og i carbon, noen av dere t-rex eiere som vet om tail boomen til t-rex 500 er sånn noen lunde lik i lengde og diameter og i aluminium? i alle fall i diameter, lengde kan man kutte så om den er lengere så er ikke det noen krise...
Unconfigured Ad
Collapse
nybegynnerpakke
Collapse
X
-
Ser det er større batteri å få tak i, bruker 2 stk 2200 mah 11.1v nu i sjm helien, men ser jo at det finnes batteri opp til 5000 mah om ikke høyere i alle tilgjengelig volt nesten , har det det noe å si om jeg feks bruker 2 stk 11.1 v og feks 3500mah....vil jeg ikke bare få lengere flytid?
Regner med at prisen for noe spiller inn med tanke på str på batteriet.....E-sky king 2/Spectrum DX6i
Sjm 430 cf/Spectrum DX7
Walker 4#3b
+div fly
Kjetil E. O.Comment
-
Ser det er større batteri å få tak i, bruker 2 stk 2200 mah 11.1v nu i sjm helien, men ser jo at det finnes batteri opp til 5000 mah om ikke høyere i alle tilgjengelig volt nesten , har det det noe å si om jeg feks bruker 2 stk 11.1 v og feks 3500mah....vil jeg ikke bare få lengere flytid?
Regner med at prisen for noe spiller inn med tanke på str på batteriet.....Hilsen Rune Marcussen
MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
---------------------------------------------------------------------------
Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!Comment
-
Jeg får god flytid på min med et Hextronic G2 5s 2300 mAh, er usikker på den nøyaktige tida men ihvertfall 7-8 minutter med flyging på idle-up. http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBI...idProduct=4475T-REX 600E
Thunder Tiger MiniTitan
HK-450
En kul Crawler
Hitec Aurora 9Comment
-
Har nu gått til anskaffelse av en SJM400(290)-C/F PRO (V3) da king2 legges til side og ser at det blir lenge å vente på deler når det andre heliet ikke er flyvedyktig.
Håper og tror at det skal bli litt mere kontunitet i flyvingen når det andre heliet kommer i hus, også har jeg fått fingeren ut å bestil flysimulator, endelig!
Ser også at den hobbyen min tar litt av men noe skal man da drive med....E-sky king 2/Spectrum DX6i
Sjm 430 cf/Spectrum DX7
Walker 4#3b
+div fly
Kjetil E. O.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment