Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reservedeler til Walkera 59D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reservedeler til Walkera 59D

    Hei

    Er det noen der ute som har noen gode tips for hvor jeg kan få tak i reservedeler til mitt Walkera 59D helikopter. Både nettshopper og eventuell butikker.

    Er det også slik at mange av delene passer om hverandre fra modell til modell? I tilfelle er det da noen som vet hvilke andre modeller jeg kan lete etter deler til?


    På forhånd takk for alle gode svar
    Last edited by Tutten; 06-08-08, 10:55.

  • #2
    Er dette diesel utgaven?
    I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

    Comment


    • #3
      Den er lik Walkera 60 med unntak av motorisert hale.
      Hjem - www.rcbutikken.no - Din hobbybutikk på nett! har deler til walkera 68b. mulig disse er like. Spør han oterhals som driver nettshappa. Han er hyggelig.
      I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

      Comment


      • #4
        Takk for svar. Finner ikke at rcbutikken har deler til 60 eller 68 butikken da men... Har sendt innehaveren en mail så venter på tilbakemelding fra han.
        Har funnet 3 utenlandske nettbutikker som har deler til disse men det tar jo votter og vintre før man får deler.

        Comment


        • #5
          Brikkebutikken.no - Norges beste LEGO utvalg! - Brikkebutikken
          I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

          Comment

          Working...
          X