Unconfigured Ad

Collapse

Honey bee løft.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • trn
    • Sep 2008
    • 48

Honey bee løft.

Når jeg holder på å skal hovre litt må jeg ha full gass for å få litt lett, hva kan gjøres for å få koptret til å lette litt tidligere, eller må jeg ha full gass.Skal rotorbladene stå noe spes.
    Mvh:
    TRN.
    T-Rex 450 SE V2
    T-Rex 500 ESP
  • spitmk16
    • Oct 2005
    • 1367

Trottlekurver og Pitchkurver.

Originally posted by trn
    Når jeg holder på å skal hovre litt må jeg ha full gass for å få litt lett, hva kan gjøres for å få koptret til å lette litt tidligere, eller må jeg ha full gass.Skal rotorbladene stå noe spes.
    Jeg anbefalte at du solgte helien og kjøpte noe bedre med en gang, men du hører ikke.....

Hehe.

På min heli, så har jeg trottlekurven på 0% 60% 80% 90% 100%. Dette gir en brå kurve som gir mye headspinn.

Pitch (bladvinkel) har jeg 40% 45% 50% 75% 100%, der 50 prosent er nøytral pitch.

Mitt heli tar av på ca 60 av full trottle.

Håper du kan justere dette inn på senderen din, ellers sliter du veldig.
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

• Mademan
      • Apr 2007
      • 1086

Hvis han har radioen som fulgte med Honey Bee'en kan han vel ikke stille på dette.
      Fiks pitchen på bladene slik at de alltid har + pitch. Men husk at du ikke kan fly inverted når det er sånn.
      Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

Working...