Trenger litt hjelp til å stille inn gyroen min. Den er av Futaba 401 med en S9404 servo. Problemet mitt er vel at jeg ikke helt forstår meg på hvordan dette skal stilles inn, og fysikken bak hva jeg gjør. Hva burde delayen på gyroen stå på? Hva er sammenhengen mellom delayen på gyroen og sensitiviteten jeg stiller inn på senderen (både i normal og AVCS mode)? Senderen er av typen Futaba T6XHS 6 kanals.
Var ute og testet litt i dag, men ble ikke fornøyd med noen av instillingene jeg prøvde, Spesielt i AVCS mode. Halen logrer av og til og driver litt i vinden. Noen som har en enkel plan man kan gå igjennom for å stille inn dette?
Linken mellom servoen og halen er veldig bra, for jeg bruker ikke noe trim på stikka.
Var ute og testet litt i dag, men ble ikke fornøyd med noen av instillingene jeg prøvde, Spesielt i AVCS mode. Halen logrer av og til og driver litt i vinden. Noen som har en enkel plan man kan gå igjennom for å stille inn dette?
Linken mellom servoen og halen er veldig bra, for jeg bruker ikke noe trim på stikka.
Comment