Unconfigured Ad

Collapse

Anbefaling gyro?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Brumm
    • Apr 2008
    • 1816

Anbefaling gyro?

Jeg trenger sårt en ny gyro til dette: http://www.rcbutikken.no/product_inf...roducts_id=544 helikopteret, da den som følger med ikke er mye å ta vare på..

Det store spørsmålet er om jeg burde kjøpe en billig enkel en eller om jeg skal legge litt kroner i det å kjøpe en som jeg kan bruke i mitt neste heli? Planen er å kjøpe en Trex 500 til våren..

Kan jeg f.eks bruke en Futaba 401 i det jeg har nå?

Noen gode tips?
    Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro
  • affa
    Administrator
    • Jul 2002
    • 5877

Hvis du har videre planer så kan du enten kjøpe noe som er greit og billig og selge det videre når du kjøper en 500 eller knalle til med noe som er bra og enkelt å sette opp. Har etterhvert testet endel forskjellig og Spartan 760 er ihvertfall min favoritt. Holder halen utrolig bra og er satt opp på 5 minutter. Jeg har en slik i min Trex 500 og 2 nye på vei inn til andre prosjekter

De har vært vanskelige å få fatt i på en stund, men det ryktes at de er på vei inn.

Comment

• perpyro
      • Aug 2008
      • 488

Beklager om det virker som jeg kaprer tråden men når det kommer til Trex 500, kan man bruke S9257 servoer til CCPM kontroll av rotorhodet?
      Vet dette er overkill men er det i det hele tatt plass til disse i ramma?
      Trex 450 blandingsrase 4S
      Logo 500
      Blade mCPX

Comment

• KTL!
        • Sep 2003
        • 295

Ja de passer bra i 500en men jeg ville ikke anbefalt deg og ha de på ccpm..drevene i de servoene blir ødelagte bare du ser litt hardt på de

Comment

• Brumm
          • Apr 2008
          • 1816

Originally posted by affa
          Hvis du har videre planer så kan du enten kjøpe noe som er greit og billig og selge det videre når du kjøper en 500 eller knalle til med noe som er bra og enkelt å sette opp. Har etterhvert testet endel forskjellig og Spartan 760 er ihvertfall min favoritt. Holder halen utrolig bra og er satt opp på 5 minutter. Jeg har en slik i min Trex 500 og 2 nye på vei inn til andre prosjekter

De har vært vanskelige å få fatt i på en stund, men det ryktes at de er på vei inn.

http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000
          Jeg har bestemt meg for det første alternativet; å gå for noe som er greit å billig, sånn at jeg slipper å ta deler fra Art-Tech'en når jeg kjøper en 500.. Men hvilke alternativer har jeg i "greit & billig" kategorien?

Hva med disse? :

I tillegg hadde det vært greit med en ny microservo til halen..

Comment

• Repsol
            • Mar 2008
            • 55

jeg har godt for 401 gyro.. enkel å sette opp.. å er du lik meg så kommer du ikke til å selge helik. når du kjøper noe større.. men har det i tilfelle andre mangle deler.
            Det bruker å være endel brukte 401 gyro på rcmarkedet. kjøpt en til king 2 "drite" jeg har.
            DX7
            T-Rex 500 - Torque Tube, HS-5245MG, BLS 251, Spartan DS760 Gyro
            T-rex 450V2 HS65MG, GY401, S9257
            T-rex 250...
            King2 til skrekk og advarsel. Snart haglemat....

Comment

• Brumm
              • Apr 2008
              • 1816

Ja, jeg har vurdert 401 men synes den er litt dyr til et så billig heli.. Har tenkt til å legge mer penger penger i deler når jeg kjøper meg en Trex 500..

Det er derfor jeg lurer på hvordan kvaliteten er på gyro'ene til rundt 500 kroner?

Comment

Working...