Unconfigured Ad

Collapse

Hitec Eklipse, hjelp !!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • englegutt
    • May 2004
    • 11

Hitec Eklipse, hjelp !!

Hallo på dere.

Har lest en del på forumet her og det har jeg lært mye av.

Nå er jeg helt fersk med dette, og lurer på om noen har en link eller noe til Fj kontroll Hitec Eklipse qpcm på Norsk. Syns nemelig all denne tekniske engelsken blir vanskelig.

Har anskaffet meg Raptor 50 v2 og hitec eklipse.

Har allerede vært ca 50 cm over bakken takket være internett og forumet her, og ikke minst trenings understell av bambus.
  • torgeir
    • Oct 2003
    • 398

Kjøpte Eclipsen brukt.

Jeg fikk da med et hefte med manualen på norsk. Er enig at den tekniske engelsken kan være vanskelig å skjønne.

På siste side av min manual står det: "Innholdet i denne instruksjonsbok, helt eller delvis, må ikke mangfoldiggjøres uten tillatelse fra Hobbyco a/s" Deres nettside er www.hobbyco.no

Jeg aner ikke hvordan man kan komme i kontakt med dem. De har ingen e-post eller tlf nummer på siden sin. Noen her som vet det? Men du kan jo f.eks. ringe Smallsize i Oslo eller et annet utsalgssted for å høre hvordan du kan komme i kontakt med dem eller om de har en norsk manual liggende. Ellers så er det tråder her på nettet om Eclipsen og hva alle forkortelsene står for.

Hilsen Torgeir
    Torgeir K. Haugstad

Comment

• MicroMac
      • Jan 2003
      • 632

englegutt... sjekk PM (privat melding)
      mvh MM

Comment

• torgeir
        • Oct 2003
        • 398

Nå ble jeg nyskjerrig gitt...
        Torgeir K. Haugstad

Comment

• joo
          MFN Skribent
          • Nov 2002
          • 6936

torgeir: om du kopierer/scanner din norske manual og sender den til englegutt som tross alt har samme radioen kommer du ikke i konflikt med noe som helst Noe annet blir det om du legger den ut offentlig. Selv om det høres dumt ut av en leverandør... hos Schulse kan du laste ned komplette manualer for laderne deres osv... Kalles service!
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• torgeir
            • Oct 2003
            • 398

Originally posted by joo
            torgeir: om du kopierer/scanner din norske manual og sender den til englegutt som tross alt har samme radioen kommer du ikke i konflikt med noe som helst Noe annet blir det om du legger den ut offentlig. Selv om det høres dumt ut av en leverandør... hos Schulse kan du laste ned komplette manualer for laderne deres osv... Kalles service!
            Ja, det skjønner jeg. Jeg bare tenkte at siden jeg hadde en norsk manual i hende, kunne det hende at importøren som det står henvist til bakerst i bladet hadde fler på norsk liggende slik at andre kunne få tak i. Poenget mitt var ikke at jeg mente det var galt å kopiere og sende ham den (bortsett at dette blir litt jobb for mitt vedkomne, men det skulle jeg ha greid). Det var derfor jeg siterte hele texten.

Jeg er ikke kjent for å være en firkantet person, og jeg håper ikke dette forumet ser på meg som en heller

Torgeir K. Haugstad

Comment

• Vingemutteren
              • Jul 2002
              • 2421

Ingen fare Torgeir. Du skulle vært en tur på RC-Groups, leser du en stund der så vil begrepet 4kantet få en ny mening for deg når du finner de rette typene.
              Gert Hildrestrand.
              Limets Venner.
              Valdres Flyklubb Modell

Famous last words? Hey watch this!

Comment

• joo
                MFN Skribent
                • Nov 2002
                • 6936

Hahh
                Det er andre av oss som klarer å ta oss av 4-kantheten her
                Og også 4-kanter passer inn......?

No, ingen fare Torgeir.
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• torgeir
                  • Oct 2003
                  • 398

For all del... Verden trenger firkanter så vel som sirkler!
                  Torgeir K. Haugstad

Comment

• rcmodeller
                    Forhandler
                    • Jun 2003
                    • 374

Intet problem.
                    Alle autoriserte Hobbyco forhandlere har norsk bruksanvisning til Eclipse på lager eller tilgjengelig fra Hobbyco innen få dager. Sjekk hos nærmeste Hobbycobutikk.

Comment

• englegutt
                      • May 2004
                      • 11

Hallo.

Takk til Micromac.

Har nå fått manualen på Norsk. :P

Har vært i kontakt med small size i Oslo og de sender deg gjerne manualen til deg i pdf format.

Hyggelig at flere invollverer seg her.

Comment

• Erlendor
                        • May 2004
                        • 53

Kunne du sent den manualen til meg også MicroMac? Har akkurat fått eclipsen, men det tek tid å komme seg inn i systemet når det er på Engelsk.
                        Erlend-Limets Venner

Comment

• roylin
                          • Sep 2004
                          • 2

Hade du hatt mulighet til å sende den til meg også? Har også en Eclipse, men får ikke helt til å sette meg 100% inn i den med den engelske manualen

Comment

• ThomasB
                            • Aug 2004
                            • 1305

gå til nærmeste hobbyforhandler og be de bestille norsk bruksanvisning. denne skal følge med på eclipse som kommer fra hobbyco, som er hoved importør av hitec i norge, vi har selv utarbeidet denne, og den skal komme vedlagt på cd rom.

Thomas
                            Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                            www.airheads.no

Comment

Working...