har justert meg litt på viddene her,
trenger litt step by step hva oppsett jeg skal sette dette opp.
gjelder ett HK 450 og en JR x3810 radio.
skal først sette det opp i normal. når det flyr fint i normal så skal idelup1 settes opp
jeg vil ha nøyaktig samme turtall på hodet på normal som når jeg bytter over til idleup1.
hvor mye pitch minus og pluss skal jeg sette dette opp med?
skal jeg starte med sette opp idle up1 med og løsne servo horn. 0 stille subtrim på alle 3 servoer. TH stikke i senter for så skru servo horn på igjen 90 grader.
når dette det er gjort så kan begynne med og sette opp normal mode?
må bare ha det litt klart her. har flydd helie ei stund nå men oppsett har alti vert så som så.
vil ha det perfekt satt opp nå slik at det funker hver gang jeg skal fly.
lei av å justere alt hver gang.
hvilket rotor turtall skal jeg fly med ?
har nå 12tenners pinjong og 4800kv motor. blir det veldig høyt turtall og dermed unødig slitasje på heliet ?
er det greit om turtallet er for høyt at jeg senker det på "travel adjust" innepå radioen. at motoren gir fks 70% på full stikke og slikt ?
ble kansje litt rotete dette her men det får gå.
god påske allesammen
trenger litt step by step hva oppsett jeg skal sette dette opp.
gjelder ett HK 450 og en JR x3810 radio.
skal først sette det opp i normal. når det flyr fint i normal så skal idelup1 settes opp
jeg vil ha nøyaktig samme turtall på hodet på normal som når jeg bytter over til idleup1.
hvor mye pitch minus og pluss skal jeg sette dette opp med?
skal jeg starte med sette opp idle up1 med og løsne servo horn. 0 stille subtrim på alle 3 servoer. TH stikke i senter for så skru servo horn på igjen 90 grader.
når dette det er gjort så kan begynne med og sette opp normal mode?
må bare ha det litt klart her. har flydd helie ei stund nå men oppsett har alti vert så som så.
vil ha det perfekt satt opp nå slik at det funker hver gang jeg skal fly.
lei av å justere alt hver gang.
hvilket rotor turtall skal jeg fly med ?
har nå 12tenners pinjong og 4800kv motor. blir det veldig høyt turtall og dermed unødig slitasje på heliet ?
er det greit om turtallet er for høyt at jeg senker det på "travel adjust" innepå radioen. at motoren gir fks 70% på full stikke og slikt ?
ble kansje litt rotete dette her men det får gå.
god påske allesammen

Comment